login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geen werkend Adobe ID (Opgelost)

Offline ekki - 13/08/2012 14:37
Avatar van ekkiLid Gezien ik tot nu toe nog geen hulp heb kunnen vinden op de website van Adobe zelf, wil ik het hier ook maar proberen.

Ik heb sinds deze enkele weken geleden dreamweaver ontvangen van kennissen die werkzaam zijn in de commerciële wereld, dit betreft dus een goede versie. Ik krijg het echter maar niet voor elkaar om een Adobe ID te maken, ik heb mij ondertussen ingeschreven met 7 emaildressen maar de toegang blijft geweigerd (ik krijg geen activeringsemail). Die hoeveelheid aan emailadressen werd oa. als tip gegeven op de pagina van Adobe zelf (http://helpx.adobe.com/x-productkb/global/didn-t-receive-expected-email.html).

Komt dit iemand bekend voor? Of zijn er nog tips? Wil het gewoonweg niet met deze versie en moet ik kijken voor een andere?

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen. 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline UpLink - 13/08/2012 16:21
Avatar van UpLink ... Als de dreamweaver al gebruikt is (de licentiecode) dan dien je in te loggen met het Adobe ID van de persoon die deze licentie geactiveerd heeft.

Als er een nieuwe licentiecode bij zit, maak dan gewoon een mailadres aan bij Gmail ofzo... die hotmail-adressen worden niet overal zo snel aanvaard.

Ik had in der tijd geen problemen met mijn hotmail emailadres, maar dit is naderhand ook al zo'n 6 jaar geleden ofzo...
Offline ekki - 13/08/2012 20:15 (laatste wijziging 15/08/2012 11:23)
Avatar van ekki Lid Dat zal het zijn ja, stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb.

Offline UpLink - 13/08/2012 22:09
Avatar van UpLink ... hey psst...
Keep the illegal stuff out pls...

Dat hoef je er allemaal niet bij te vermelden.
Offline Pieter - 14/08/2012 09:20
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ekki, mail eens naar Adobe en vraag wat er fout gaat. Een pakket van 1500 EUR geven ze wel support op hoor. En voor illegale dingen kan je hier niet terecht, daarvoor bestaan andere fora.
Offline ekki - 15/08/2012 11:24
Avatar van ekki Lid De post is bij deze gewijzigd, mijn excuses.

Ik had ze al een email gestuurd, maar daar krijg ik nog geen reactie op. Ook is er een Nederlands nummer beschikbaar, maar ik sta daar continu in de wacht, het duurt nogal lang zo helaas. Maar ik blijf volhouden.

Ondertussen ben ik aan de slag gegaan met de proefversie, dus ik hoop dat het binnen een maand wel opgelost is.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s