login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verkoop met %.. (Opgelost)

Offline WimJ - 10/05/2012 13:32 (laatste wijziging 10/05/2012 13:32)
Avatar van WimJGrafische gevorderde Beste,

Zit weeral met een vraag, deze keer gaat het over het verkopen van producten (allerhande) online en face 2 face. Heb een heel gamma producten gekregen en koop deze aan, aan inkoopprijs zelf mag ik deze verkopen voor verkoopsprijs hier in zit de btw en mijn %..

Maar nu zit ik met de hamvraag om een nog groter doel publiek te bereiken en mijn verkoop te doen stijgen wil ik hier ook online mee gaan.. Echter vereist dit een diploma bedrijfsbeheer? Een inschrijving bij de kamer van koophandel?

Het werkt allemaal via een afilliate program van een groot wereldwijd bedrijf.. Echter na 100'den pagina's te hebben door gespit vind ik hier geen antwoord op.. Iemand, =)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 10/05/2012 14:11
Avatar van Martijn Crew PHP Je maakt omzet dus je moet een bedrijfje hebben ja, want je moet belasting en alles gaan betalen. Bedrijfsbeheer enzo is niet nodig.

Zolang jij omzet maakt, je btw netjes betaalt en gewoon legaal bezig blijft met een bedrijfje, gaat alles goed.
Offline Pieter - 10/05/2012 14:40
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Martijn, in Nederland misschien. Om een bedrijf in België te hebben, moet je verplicht een diploma bedrijfsbeheer op zak hebben. Een bedrijf of als zelfstandige starten kan je tegenwoordig vrij eenvoudig, met een afspraak op de kruispuntenbank kan je snel alles regelen.

Je activiteiten (koop en verkoop) zien mij er inderdaad activiteiten voor een bedrijf uit... Dus je zal je moeten bekend maken als zelfstandige of bedrijf. Beter is het om even je vraag te stellen aan een goede boekhouder, die zal je zeker meer concrete info kunnen geven.
Bedankt door: WimJ
Offline Maarten - 10/05/2012 15:13
Avatar van Maarten Erelid Als je trouwens face 2 face verkoopt heb je dat óók nodig, anders ben je met zwartwerk bezig.
Offline WimJ - 10/05/2012 15:19
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Zal het boven vernoemde allemaal eens bekijken/ondernemen. Bedankt ;)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s