login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hoger in Google (Backlinks) (Opgelost)

Offline marketingsup - 25/04/2012 17:46
Avatar van marketingsupLid Onze Linkbuilding pakketten, is een goedkope en krachtige manier om een begin te maken op uw SEO campagnes

Onze linkbuilding pakketten zijn zeer compleet en staan garant voor treffende resultaten. Deze linkbuilding pakketten kunt u veilig meerdere malen toepassen op uw website en zijn ook zeer geschikt voor het plaatsen van deeplinks.

http://www.mark...etten.html

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 26/04/2012 08:04
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
1. Dit is pure reclame en hoort niet onder deze categorie.
2. Er wordt nergens iets verteld over de kwaliteit van de links.
3. Nergens ben ik overtuigd van jullie diensten. Niet van SEO als ik jullie broncode bekijk, niet van linkbuilding als ik jullie linkprofiel bekijk.
4. Practice what you preach. Jullie hebben pagerank 0. Als ik een analyse maak van jullie linkprofiel, zie ik dat jullie zelf wel wat links kunnen gebruiken. Misschien moet je eerst eens zorgen dat je zelf wat treffelijke resultaten haalt vooraleer je dit als dienst begint. Jullie hebben nog geen 50 treffelijke links naar jullie eigen site.  
5. Als ik zie hoe je hier een link naar jullie diensten plaatst, kan ik alleen maar lachen: plaatsen jullie de links van jullie klanten ook zo? Zonder anchortext enzo? Op een forum waar je een account aanmaakt en meteen begint te spammen?

___
I rest my case, dit mag verwijderd worden door de mods. 
Bedankt door: Martijn
Offline Martijn - 26/04/2012 09:01
Avatar van Martijn Crew PHP Ik ga het nog even laten staan. LINKBUILDING WIL JE NOOIT! Plus het maakt geen drol uit. Links krijgen van belangrijke sites van hetzelfde onderwerp = goed, links krijgen van zomaar een site heeft absoluut geen waarde.

@market, maak inderdaad eens je eigen site SEO proof. Goede (x)html, snelheid, goed met titles enzo omgaan, allemaal simpel te behalen.

pagerank 2 is sowieso haalbaar als je even je best goed
Offline Pieter - 26/04/2012 09:15
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Wat vooral bij links te onthouden is: kwaliteit > kwantiteit. Beter 1 relevante link dan 10 startpaginalinks/profiellinks zoals de topicstarter aanbiedt.

@Martijn, linkbuilding vind ik een vuil woord. Er zijn er goeie bij hoor, maar ik heb de indruk dat dat maar de minderheid is. Wat wel vaststaat: het werkt, als je het met geduld -zelf- allemaal doet. Wat kan je een extern bedrijf jouw linkjes op het internet laten verspreiden voor een euro per linkje... Dan weet je zo dat ze weinig moeite gaan doen en het effect eerder negatief dan positief zal zijn.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s