login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Linkbuilding beste sites

Offline GroundZero - 11/04/2012 17:55
Avatar van GroundZeroLid Beste,

iemand die tips heeft voor linkbuilding? hoe kan je dit het beste aanpakken en bij welke sites zou je mij aanbevelen om mijn site aan te melden?

P.S. Ik weet dat er 100.000.000 dingen op Google staan hierover, maar ik hoor het liever van mensen van hier die het in de praktijk ervaren hebben ;)

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Pieter - 11/04/2012 18:08 (laatste wijziging 12/04/2012 08:43)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Probeer je eigen strategie te vinden, dat is de beste tip die ik je kan geven.
Zelf heb ik het nooit graag gedaan, ik geloof er te weinig in.

Je kan veel tijd verliezen met overal linkjes te lopen bedelen, er bestaan slimmere manieren. Zo kan je samen met bepaalde mensen artikelen schrijven, actief zijn op het web zonder veel spamming en gewoon zak veel linkable content maken.

Ik heb voor verschillende klanten links gebouwd in soms erg competitieve markten (met duizenden en duizenden links). Jaren links kan je niet zomaar wegvagen met meer links, maar wèl met kwalitatieve links. En die krijg je niet door even een linkje te vragen/plaatsen op een of andere startpagina.

Mijn mening over linkbuilding: er zijn 1001 facetten die je beter eerst regelt dan dat je actief gaat linkbuilden.

Update: er zijn trouwens al jaren signalen dat Google af wilt van de echte linkbuilders: in de update van maart zeggen ze 'iets' aan de anchor tekstjes up te daten. Steeds meer gaan ze van een linkkwantiteit naar een sitekwaliteit. Gelukkig maar.
Bedankt door: Martijn
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s