login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google Adsense alternatief

Offline koosax - 10/04/2012 11:50
Avatar van koosaxLid Wie weet een goed alternatief voor Google Adsense welke voldoet aan de volgende eisen:

- Nederlands
- Zowel tekstuele als afbeelding advertenties
- Context-gerelateerde advertenties (of categorie-systeem)
- Het liefst betaling per klik en per x aantal views

Flink wat eisen maar hopelijk weet iemand een een site welke dit allemaal aanbied. Want ik heb na lang zoeken nog niet echt een goed alternatief gevonden.

Alvast bedankt!

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vamper - 16/04/2012 12:09 (laatste wijziging 16/04/2012 12:09)
Avatar van vamper Lid Ik ben al lang op zoek naar iets gelijkaardigs...
Het beste dat is tot nog toe vond is testnet. Ge kunt er een adpool gebruiken die enkel de CPC advertenties weergeeft.
De advertenties zijn wel niet context gerelateerd, maar het is de enige nl-talige provider waarmee ik totnogtoe *iets* verdiend heb. Ik heb zowat alle tradedoublers, daisycons, m4ns en andere geprobeerd zonder succes.
Offline koosax - 16/04/2012 14:06
Avatar van koosax Lid
vamper schreef:
Ik ben al lang op zoek naar iets gelijkaardigs...
Het beste dat is tot nog toe vond is testnet. Ge kunt er een adpool gebruiken die enkel de CPC advertenties weergeeft.
De advertenties zijn wel niet context gerelateerd, maar het is de enige nl-talige provider waarmee ik totnogtoe *iets* verdiend heb. Ik heb zowat alle tradedoublers, daisycons, m4ns en andere geprobeerd zonder succes.


Is niet echt wat ik zoek, de site komt op mij ook niet echt professioneel over. Ik woon overigens in Nederland dus heb het liefst ook een Nederlands systeem/bedrijf.
Offline icemar - 22/04/2012 00:11
Avatar van icemar Lid Ja kan dit proberen http://www.ligatus.nl/publisher/samenwerking.html
Offline Wijnand - 07/05/2012 16:45
Avatar van Wijnand Moderator daisycon.com? Of begrijp ik je verkeerd?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s