login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Jezelf verwijderen uit Google Analytics

Offline koosax - 20/03/2012 20:05
Avatar van koosaxLid Hoi,

Ik heb een paar jaar terug van mijn stagebedrijf toegang gekregen tot de statistieken van hun website via Google Analytics.

Ik heb toen toen de 'Gebruiker' rol gekregen waardoor ik niks kan wijzigen, op zich geen probleem alleen wil ik nu die statistieken niet meer zien. Ik kan mezelf alleen niet verwijderen aangezien ik geen beheerder ben.

Het lijkt me gek dat dit ook echt niet kan aangezien je als beheerder elk willekeurig gmail-account toe kan voegen en deze persoon zou dan opeens vastzitten aan jouw account 

Hopelijk weet iemand een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 20/03/2012 20:21
Avatar van Koen PHP expert Ik zal eens kijken of ik iets vind. Heb je al geprobeerd om die mensen te contacteren?
Offline koosax - 20/03/2012 21:08
Avatar van koosax Lid
Koen schreef:
Ik zal eens kijken of ik iets vind. Heb je al geprobeerd om die mensen te contacteren?


Die optie is er wel ja, maar ik heb meerdere van zulke accounts en wil niet afhankelijk zijn van iemand anders. En daarbij is Google volgens mij toch verplicht om een mogelijkheid te bieden om je account te verwijderen / los te koppelen.
Offline Pieter - 21/03/2012 14:21
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Bij mijn weten niet mogelijk. Ik heb ook een 12tal profielen die ik heb staan maar nooit bekijk.

Is al veel over geklaagd op het officiële Google forum, maar G. doet er niets aan. Enkel de admin contacteren zal helpen.
Offline koosax - 22/03/2012 10:33
Avatar van koosax Lid Ben ik nou gek of is het normaal dat je dus in principe zonder dat er een mogelijkheid is om een account te verwijderen of te weigeren door elke 'gek' toegevoegd kan worden aan zijn of haar statistieken.
Offline Pieter - 22/03/2012 13:41
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Klopt. Je bent niet gek. Het is al jaren een vervelend punt.

Zie het zo: soms kan je nog leren van een ander zijn statistieken . Ze moeten maar niet zo laks zijn.
Offline Koen - 22/03/2012 17:03
Avatar van Koen PHP expert Verkoop de statistieken aan de concurrentie? ;p
Offline Aar - 25/03/2012 14:27
Avatar van Aar PHP interesse
Koen schreef:
Verkoop de statistieken aan de concurrentie? ;p

Dreig daarmee als je ze niet uitsluiten van hun stats.
Offline koosax - 25/03/2012 14:33
Avatar van koosax Lid
Aar schreef:
[..quote..]
Dreig daarmee als je ze niet uitsluiten van hun stats.


In mijn geval is het probleem niet dat ik niet verwijderd zou worden door de beheerder als ik dat wil dus dat is niet nodig 

Blijf het wel heeeeeel gek van Google vinden dat ze niet even zo'n simpele optie erin zetten. Ik bedoel je verwijderd de statistieken niet je zegt alleen maar als gebruiker dat je ze niet meer wilt zien.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s