login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[OV] IE8 Tabblad opnieuw geladen bij bezoeken site

Offline GroundZero - 09/01/2012 13:15
Avatar van GroundZeroLid Beste,

ik heb onze site door de W3School validator gehaald en geen foutmeldingen gevonden. Qua CSS ook niet, alleen in de CSS file van jQuery zelf, maar dat zal het probleem ook niet zijn lijk me.

het probleem is namelijk dat (gebeurd bij mij alleen in Internet Explorer 8) wanneer ik naar de website toe ga (via google of direct) dat er een tekst ballon uit mijn tabblad komt (tabblad van internet explorer, elke pagina krijgt daar zijn eigen tabblad zoals jullie weten) met de tekst:

Door een probleem in deze webpagina is dit tabblad gesloten en opnieuw ingesteld voor Internet Explorer

Ik kan maar geen oplossing vinden over hoe dit nou kan komen. Echter heb ik dit probleem nog nooit gehad op andere websites.

Hopelijk weet iemand wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn.

Het betreft de website: http://www.herinneringinglas.nl/

Groetjes

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 09/01/2012 19:04
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
GroundZero schreef:
ik heb onze site door de W3School validator gehaald

Ik hoop dat je w3c.org of w3.org bedoelt i.p.v. w3schools? W3Schools is namelijk een oplichter en is geen eigendom van W3C. Meer informatie: http://www.w3fools.com/
Offline Pieter - 11/01/2012 17:50
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
IE8 crasht inderdaad. Wat ik me vooral afvraag: waarom heb je Jquery nodig voor die website? Ik zie geen enkel element dat zonder kan.
Je kan ook eens gaan zoeken waar de site ligt. Als je de .js files niet laadt.. Crasht de site dan nog?
Offline GroundZero - 16/01/2012 15:41
Avatar van GroundZero Lid Die bedoelde ik ook WouterJ mijn excuses ;)

@ Pieter : Klopt, dat had ik gedaan maar dan nog blijft hij crashen.
jQuery en Javascripts had ik verwijderd en dan nog het zelfde verhaal dus.
Vandaar dat ik mijn vraag hier plaatste want ik snapte er even niks meer
van.

Groetjes
Offline Pieter - 16/01/2012 16:20
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@GroundZero, je zal toch even moeten trial-and errorren vrees ik om het element te vinden dat je site laat crashen. Ik ben benieuwd.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s