login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iCloud op eigen website...

Offline Appie_Dijk - 21/11/2011 20:44
Avatar van Appie_DijkLid Hallo iedereen,

Voor de macgebruikers onder ons is iCloud waarschijnlijk bekend...
iCloud is ideaal voor je agenda en contactpersonen...

Nu wil ik graag op mijn website (beheerdersgedeelte) een online agenda, het zou ideaal zijn als deze agenda samenwerkt met iCloud, het zij d.m.v. api o.i.d.

Het is wel zo dat ik deze agenda zelf op mijn server wil laten draaien (dus niet inloggen bij Apple iCloud oid) omdat vele details/notities uit de agenda komen uit onze eigen database...

Weet iemand of er een manier is om een online agenda te hebben welke synchroniseert met iCloud (en voor de contactpersonen zou dit ook ideaal zijn).

Alvasat bedankt!

Mvg. Albert

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 22/11/2011 08:45
Avatar van marten Beheerder Kan je beter even kijken naar de oplossingen van Google ( Google calendar, Google contacts ). Denk namelijk niet dat je iCloud zelf kan draaien.
Offline Pieter - 22/11/2011 10:01
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Je kan (zoals marten zegt) Google gebruiken als tussenschakel. Ik heb het voor een klant van mij zo ingesteld dat hij wel lokaal op elk toestel (iPad, Android en PC's) zijn kalender kan plaatsen, en wordt altijd via Google gesynced met de rest.

Alles kan syncen met Google, iCloud ligt al iets moeilijker. Zeker qua api's en mogelijkheden bestaat er heel veel bij Google om zelf op verder te werken. Zo kan je via een private url de kalender ook binnentrekken op je site.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.334s