login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wordpress trackback

Offline bennyb - 16/11/2011 21:32
Avatar van bennybLid Hallo, ik heb hier twee websites, documakers enhumormakers .
Ik krijg dagelijks vele meldingen over treackbacks. Deze: Een nieuwe trackback op het bericht...
Ik kan deze aanvaarden, waarna er een reactie op mijn geposte filmpjes komt, met daarin natuurlijk een linkje naar één of andere website...
Veelal reaclame dus.
De meeste trackbacks heb ik geweigerd, maar nu is men vraag in hoever mijn website beter bij zoekmachines komt te staan door het aanvaarden van trackbacks.
Kan er me iemand duidelijk maken wat ik het best doe, aanvaarden of weigeren...
(Komt er bij een trackback, ergens een link op een andere site naar mijn website toe ook???)
Benny.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 16/11/2011 21:45
Avatar van Filip IRC guru Het gaat enkel beter zijn voor u site als jij ook op hun sites vermeld word. Met url/titel.

Op die manier stijgt je pagerank en kom je hoger in de resultatenlijst. Maar een garantie is het niet.
Offline bennyb - 16/11/2011 21:58
Avatar van bennyb Lid Dacht ik ook.
Nu, als er een link van mijn site op een slecht gerankte site komt te staan, dan is dit niet goed voor mijn zoekwoorden ook denk ik...
Een trackback is volgens mijn mening niet interesant, maar een pingback wel dan??
Het is me toch het één en ander hoor...
Benny.
Offline vinTage - 16/11/2011 22:01
Avatar van vinTage Nieuw lid Een link van een gerelateerde site naar jouw site komt je SEO alleen ten goede.
Offline Filip - 16/11/2011 22:34
Avatar van Filip IRC guru U pagerank word niet getelt aan de hand van andere pageranks. Natuurlijk als je meer refs krijgt van hogere sites, dan ga je zelf ook sneller omhoog. Maar uiteindelijk is een link gewoon een link.

Zoals vinTage zegt, hoemeer gerelateerde content, hoe sterker je eigen SEO naar boven gaat.
Offline bennyb - 16/11/2011 22:53
Avatar van bennyb Lid thx
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.227s