login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Webhosting gezocht

Offline womami - 27/09/2011 17:21 (laatste wijziging 27/09/2011 17:28)
Avatar van womamiLid Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een goede webhosting en heb er een paar uitgezocht:

http://www.how2.be
http://www.futureweb.be
http://www.one.com
http://www.antagonist.nl Is dit mogelijk vanuit België?

Het liefst heb ik onbeperkt dataverkeer. Naar de welke gaat jullie voorkeur?
Heeft er iemand ervaring met futureweb??
Alternatieven zijn welkom! 

Mvg.

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline html_user - 27/09/2011 21:39
Avatar van html_user Lid Ik ben persoonlijk zeer tevreden van 000webhost voor 5 dollar de maand krijg je bijna alles unlimited en zonder te moeten betalen krijg je ook al een heleboel voordelen.

Mvg,
html_user
Offline kilian - 28/09/2011 01:11
Avatar van kilian Lid Onbeperkt bestaat niet; loop niet in die val!

Beter dat je weet wat en hoe, dan je onder het mom van "fup" of "het overbelaster van de server" afgesloten wordt!
Offline leroyvanloon - 28/09/2011 03:37
Avatar van leroyvanloon Lid Ik zit nu bij serververhuur.com

Hun zijn altijd online afgelopen 4 jaar misschien 10 min downtime gehad

5GB webruimte en 100GB dataverkeerd (Is wel een speciale aanbieding voor mij) maar je hebt voor 40 per jaar genoeg om vooruit te kunnen.

Offline Pieter - 28/09/2011 10:44
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
leroyvanloon schreef:
Hun zijn altijd online afgelopen 4 jaar misschien 10 min downtime gehad

Hoe weet je dat? Monitor je het (en dan niet per half uur maar per paar minuten)? Ik heb ervaring met meer dan 30 hosts via mijn klanten en 10 minuten downtime op 4 jaar heb ik nog nergens gezien (of reken je de updates doen niet mee?).

Verder volg ik de mening van Kilian. Zoek wat je exact nodig heb, reken er een klets bij om te kunnen groeien en meer heb je niet nodig. Ongelimiteerd klinkt leuk, maar als je dan op een server zit waar anderen de ongelimiteerd willen testen, hangt jouw site er ook aan.
Bij vaste pakketten (wel gelimiteerd) kunnen de hosts de kwaliteit van de hosting bewaren door maar X aantal accounts toe te laten op de server.

Goedkoop is duurkoop voor bedrijven. Voor eigen hosting of een blog kan je gerust een goedkope hosting nemen. Maar toch: weet dat er vroeg of laat performance problemen zijn (trage database server, lange ping,... ik heb het allemaal gehad bij meerdere goedkope hosts).

Als starter zou ik je Versio aanraden vanwege de lage prijs. Belgische hosts zijn ook altijd iets duurder.
Bedankt door: Abbas
Offline vinTage - 28/09/2011 13:31
Avatar van vinTage Nieuw lid Natuurlijk mogen we onze sponsor vircon niet vergeten!

Ik host al een jaar of 5 mn eigen dingesen daar, plus van een paar klantjes naar VOLLE tevredenheid.
Deze is misschien niet de allergoedkoopste, maar vragen zijn in no time beantwoord!
Offline larssy1 - 28/09/2011 14:01
Avatar van larssy1 MySQL beginner ik zelf gebruik antagonist.nl en de uptime daar bevalt me zeer goed.
Voor een redelijke prijs, krijg je toch meestal wel 99.99% uptime.
Per toeval dat ik net deze maand 99.91% uptime had.

En ja, dit monitor ik via de website pingdom.com
Offline pijke - 28/09/2011 16:05
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik ben zelf zeer tevreden over versio.
Die heeft erg lage prijzen en goede support.
Geen stom contactformulier, maar gewoon een e-mail adres.
Bedankt door: WimJ
Offline ArieMedia - 28/09/2011 16:19
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik ben zelf al ruim 3 jaar een zeer tevreden klant van Antagonist,

snel, goedkoop en goede support
Offline leroyvanloon - 29/09/2011 17:36 (laatste wijziging 29/09/2011 17:37)
Avatar van leroyvanloon Lid
Pieter schreef:
[..quote..]
Hoe weet je dat? Monitor je het (en dan niet per half uur maar per paar minuten)? Ik heb ervaring met meer dan 30 hosts via mijn klanten en 10 minuten downtime op 4 jaar heb ik nog nergens gezien (of reken je de updates doen niet mee?).

Verder volg ik de mening van Kilian. Zoek wat je exact nodig heb, reken er een klets bij om te kunnen groeien en meer heb je niet nodig. Ongelimiteerd klinkt leuk, maar als je dan op een server zit waar anderen de ongelimiteerd willen testen, hangt jouw site er ook aan.
Bij vaste pakketten (wel gelimiteerd) kunnen de hosts de kwaliteit van de hosting bewaren door maar X aantal accounts toe te laten op de server.

Goedkoop is duurkoop voor bedrijven. Voor eigen hosting of een blog kan je gerust een goedkope hosting nemen. Maar toch: weet dat er vroeg of laat performance problemen zijn (trage database server, lange ping,... ik heb het allemaal gehad bij meerdere goedkope hosts).

Als starter zou ik je Versio aanraden vanwege de lage prijs. Belgische hosts zijn ook altijd iets duurder.


Wij hebben inderdaad een monitor systeem op onze websites draaien van Mouse Control.

aangezien ons doel is om gamen toegankelijker te maken is het belangrijk dat onze website altijd online is.

uptrends zorgt ervoor dat ik een smsje krijgt mits het down is. en de teller staat nu naar 4 jaar op 11,32minuten downtime 

+ we draaien wel op een eigen server
upgrade tijd uiteraard niet mee gerekend. maar dat voegt 4uur toe ongeveer Maar dit gebeurd op tijdstippen dat iedereen lekker ligt te slapen 
Offline Pieter - 30/09/2011 11:49
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
leroyvanloon schreef:
[..quote..]+ we draaien wel op een eigen server

Klein verschil natuurlijk, we spreken hier over shared hosting, waar je de ruimte deelt met andere gebruikers. Sowieso blijft het wel indrukwekkend, zelfs voor eigen server.
Offline WimJ - 30/09/2011 13:37
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Versio zoals hierboven vermeld
Ben hier zéér tevreden over.

en btw.. van ONE.com blijf je WEG!
die cheap ass rommel
Offline valles10 - 30/09/2011 15:02 (laatste wijziging 30/09/2011 15:03)
Avatar van valles10 HTML interesse Ik heb enkele sites bij one.com en enkele bij antagonist. De snelheid waarmee ik kan uploaden naar mijn servers en de snelheid van de load van mijn webpagina's zijn gek hoog! Zeer tevreden van antagonist, en perfect werkend voor Belgen ;)

One.com is zéér beperkt vind ik.. Is goed voor als je echt zeer weinig eisen hebt.. Over snelheid van webpagina's valt weinig te zeggen, die is normaal..

One.com komt uiteindelijk wel duurder uit dan Antagonist, terwijl antagonist wel degelijke betere mogelijkheden biedt...

Antagonist zeg ik ;)

EDIT:
Ik zag net ook over Versio.. Heb er al goede dingen over gehoord ivm prijskwaliteit, maar ik ken 1 iemand die bij Versio is en die zeer teleurgesteld is in de klantenservice..
Offline pijke - 30/09/2011 15:05
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik heb laatst contact gehad met Versio, en ik heb altijd binnen 24 uur antwoord gehad.
Ik ben zeer tevreden over de service.
Bedankt door: WimJ
Offline Emonk - 03/10/2011 22:16
Avatar van Emonk Lid Ik werk nu al jaren met http://domeinflits.nl. Voor 20 euro per jaar heb je al hosting+domeinnaam en je hebt onbeperkt dataverkeer!
Succes met je zoektocht!
Offline kilian - 03/10/2011 22:55
Avatar van kilian Lid Indien je iets meer wil betalen, maar wel behoorlijke support wilt kan je eventueel eens contact opnemen met mij ;)
Stuur maar een PB via SiMa, anders maak ik mogelijk iets teveel reclamen
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s