login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verschuivingen code in chrome (Opgelost)

Offline lolll - 30/06/2011 18:25
Avatar van lolllLid Hallo, sinds enkele maanden zie ik alle code verschuiven in chrome (os=vista). Ik dacht eerst dat dit een bug was, en dat dit binnen enkele dagen opgelost ging zijn, maar het is gebleven. Aangezien het redelijk druk was met examens enzo, heb ik nu pas de tijd om dit te melden. Een voorbeeldje kan je op volgende url zien: http://tinypic.com/r/11vn0pe/7
Misschien moet hier toch maar eens naar gekeken worden, want het is wel zeer ambetant om zo de code van anderen te begrijpen. Het is vooral bij js en andere code taal, in html en css niet.

Lolll

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline pijke - 30/06/2011 18:34
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Is het alleen in chrome of ook in andere browsers?
Offline lolll - 30/06/2011 18:46
Avatar van lolll Lid Enkel chrome, het is dus heel raar, en heel ambetant ook doordat ik niet goed naar de code kan kijken.
Offline WouterJ - 30/06/2011 20:37
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Dit viel me inderdaad ook al op. Alleen niet dat ik het alleen met chrome had (hier windows 7 + chrome dev. en chrome canary).

De oplossing heb ik toen ook al gevonden:
Bij de code staat er vertical-align: top. Hierdoor wordt de code in chrome omhoog geplaatst, haal dit weg en het is goed.
Offline lolll - 01/07/2011 09:47
Avatar van lolll Lid Ik denk dat je je nu toch naar de leiding richt, want ik kan dit toch niet aanpassen?
Of is er in chrome zo'n verborgen optie?
Offline WouterJ - 01/07/2011 15:15
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Ik reageerde inderdaad naar het team van sitemasters.

Maar als je het wat duidelijker wilt hebben kun je ook iets doen:
- Zodra je de code wilt lezen klik met je rechtsmuisknop op de tekst en zeg je element inspecteren. Vervolgens verwijder je rechts in de chrome dev tools de vertical align.
- Je download de css plugin voor chrome en gebruikt die.
Bedankt door: lolll
Offline WouterJ - 01/07/2011 15:16 (laatste wijziging 01/07/2011 15:16)
Avatar van WouterJ HTML gevorderde dubbel
Offline Pieter - 01/07/2011 16:19
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Of met Stylebot (Chrome plugin) kan je alle sites die er vervelend uit zien snel even aanpassen. Ik pas praktisch de helft van mijn bezochte sites aan tot ze "goed" zitten voor mij. Reclames wissen, vervelende headers weghalen... Het kan allemaal .
Bedankt door: lolll
Offline WouterJ - 01/07/2011 16:23
Avatar van WouterJ HTML gevorderde @pieter, dit was inderdaad de css plugin die ik bedoelde.
Offline lolll - 09/07/2011 11:22 (laatste wijziging 09/07/2011 12:42)
Avatar van lolll Lid nice, ga ik zeker gebruiken.

Bedankt voor de reacties!

EDIT:
werkt perfect. Ik heb dus de vertical-align op middle gezet van het element 'ol li div', en alles is terug leesbaar.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s