login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

liedje gemaakt

Offline cdesigns - 19/05/2011 22:18
Avatar van cdesignsLid beste leden,

Vandaag richt ik mij vooral op het maken en uitbrengen van eigen gemaakte muziek door verschillende dj programma`s. Vandaag heb ik een eerste ganse liveset gemaakt. Maar nu heb ik een probleem. Ik heb de naam van het bestand gewijzigd maar als ik het afspeel komt er nog steeds de oude naam te staan in vlc media player als titel van het liedje. Kan iemand mij helpen en zeggen hoe ik dit zelf kan aanpassen zodat als andere mensen hem willen afspelen de goede titel er komt te staan.

MVG DJ CC>

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 19/05/2011 22:20
Avatar van Wim Crew algemeen gewoon in de properties van het bestand?
Offline vinTage - 19/05/2011 22:35
Avatar van vinTage Nieuw lid wss wil je de id3 tags aanpassen, daar zijn een hele resum progjes voor, maar afaik gaat het om de id3 tags, dus met een googletochtje naar 'edit id3 mp3' kom je er wss wel.
Offline cdesigns - 19/05/2011 22:35
Avatar van cdesigns Lid Ja ik heb het liedje met ableton live gemaakt, en vervolgens heb ik het hele bestand gesaved als een mp3 bestand maar dan krijg je meerdere files in 1 bestand zeg maar,... Ik werk nog niet zolang met dit programma daarom dat ik het hier dus vroeg waar ik het het beste deze file kan aanpassen zodat die niet meer veranderd naar een andere titel:).
Offline WimJ - 19/05/2011 22:48
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Offtopic Maar eeuhm kan je het op youtube ofzo gooien? 
Ben wel eens benieuwd.. als ik las dat je het gemaakt hebt met Ableton Live 
Offline vinTage - 19/05/2011 23:27 (laatste wijziging 19/05/2011 23:27)
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je de id3 tags aanpast, kan je veel meer aanpassen dan de title he, genre, auteur, datums, album ,etc etc (die meuk zie je als je eigenschappen van een nummer opvraagt en sommigen worden ook gebruikt door 'eender welke' player..
Offline cdesigns - 20/05/2011 20:03 (laatste wijziging 01/06/2011 19:52)
Avatar van cdesigns Lid @WimJ ik zal het liedje vast en zeker op youtube gaan plaatsen eerst zorgen dat alles goed in orde is met het liedje...:)
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het ermee gaat:)

Beste mensen ik heb nu een mp3 tag editor maar hier zit het probleem niet het probleem zit erin als ik het liedje heb opgeslagen via het programma ableton. dan krijg de volgende mappen : Zie link

http://imageshack.us/photo/my-images/542/cc12.jpg/

Ik kan het wel via mijn laptop gwn afspelen omdat hij alle mappen herkent maar op andere pcs herkent hij de extensie niet. Hoe kan ik 1 van deze mappen toch nog omzetten zodat het wel gaat?

De eerste groen is een map waar nog meer mappen in zitten.
tweede is ook een library van ableton dan.
andere 2 wav.asd en 1 kladblok bestand.

Groetjes
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s