login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Compaq CQ60-100ED Wifi

Offline roelh - 17/04/2011 12:53
Avatar van roelhPHP gevorderde Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een laptop, alleen ik loop tegen een probleem aan.
Er zit een Wifi knop op en die is oranje (wifi niet ingeschakeld) bij het starten van Windows.
NU wil ik dat deze standaard aan is (blauw). Weet iemand waar ik dat kan instellen?

Bedankt alvast!

Groet,

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WimJ - 17/04/2011 12:56
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Dat gaat volgens mij niet..
Wanneer Windows aan het starten is, kan de wifi toch niet actief zijn ..
Het is nog aan het booten?

Of bedoel je wanneer net aangemeld?
Offline roelh - 17/04/2011 12:57
Avatar van roelh PHP gevorderde Wanneer Windows aangemeld wordt. Het was vroeger wel zo zei de eigenaar van de laptop.
Offline WimJ - 17/04/2011 12:59
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Dan kan je eens kijken of er in de eigenschappen van het Wifi netwerk (de geen dat je wilt verbinden) er nergens een optie is 'automatisch verbinding maken' (die optie heb ik toch op mijn Acer Aspire).
En anders kan je eens kijken in de optie's van het netwerk centrum / optie's van de wifi..
Offline roelh - 17/04/2011 13:01
Avatar van roelh PHP gevorderde Nou, als ik wifi inschakel, de knop indrukken tot die blauw wordt, verbindt hij automatisch met het netwerk, dat is goed.
Maar ik moet telkens bij een opgestarte windows de knop indrukken, terwijl ik denk dat het ook automatisch kan.
Offline ArieMedia - 18/04/2011 09:09
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
roelh schreef:
Nou, als ik wifi inschakel, de knop indrukken tot die blauw wordt, verbindt hij automatisch met het netwerk, dat is goed.
Maar ik moet telkens bij een opgestarte windows de knop indrukken, terwijl ik denk dat het ook automatisch kan.
bijgeleverde drivers al geinstalleerd?
Offline roelh - 18/04/2011 21:47
Avatar van roelh PHP gevorderde Alles is geïnstalleerd. Dus dat is het probleem niet.
Offline MiST - 21/04/2011 13:17
Avatar van MiST Lid bios setting?
Offline Wim - 21/04/2011 16:28
Avatar van Wim Crew algemeen
roelh schreef:
Alles is geïnstalleerd. Dus dat is het probleem niet.


Ga naar de properties van je wireless networks en navigeer naar het tabje "Wireless Networks". In het lijstje van "Preferred networks" kies je je netwerk waarmee je automatisch wilt verbinden en je klikt op de button "Properties". Ga naar "Connections" en vink de checkbox "Connect when this network is in range" aan.

Een andere optie is dat je "WLAN Autoconf" niet aan staat, maar dat lijkt me raar gezien hij het via die knop wel doet.

MiST schreef:
bios setting?

  
Offline nick5556 - 22/04/2011 11:35
Avatar van nick5556 PHP beginner Oranje lampje weghalen en doorsolderen aan het blauwe lampje? (A)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s