login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Overflow probleem in Firefox door genummerde scripts

Offline Addow - 05/02/2005 15:59
Avatar van AddowGouden medaille

PHP beginner
Beste,

Ben ik nu de eerste die dat merk, of is hier al het probleem aangekaart?

In Internet Explorer wordt de nieuwe scriptweergave mooi in beeld gebracht, mooi met nummertjes ervoor.

Maar in Mozilla Firefox laat heel de uitlijning van de site te wensen over. Is men hier al aan het werken aan die situatie? Ik vind het wel spijtig, want het forummenu is dan ook gans uit den haak.


Ik meld het maar even...

Mvg,
Addow

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 05/02/2005 16:05
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde In firefox werkt het als het goed is ook weer goed (bij mij athans). Bij de scripts zijn er nog wat enkele problemen, maar die zullen snel verholpen worden.
Offline Thomas - 05/02/2005 16:29
Avatar van Thomas Moderator Concrete pagina's ?
Offline NCube - 05/02/2005 16:48
Avatar van NCube HTML beginner Tja, bij mij werkt het ook voor geen meter in FireFox, zo zie ik geen achtergrondkleur bij de code die tussen de [code] tags staan en het rekt heel het beeld uit. Nogal irritant...
Offline remy - 05/02/2005 16:56
Avatar van remy PHP ver gevorderde ja idd, bij de script werkte het vanmiddag even niet, nu is het wel weer goed:D
Offline Addow - 05/02/2005 17:27 (laatste wijziging 05/02/2005 17:28)
Avatar van Addow Gouden medaille

PHP beginner
Citaat:
Concrete pagina's


FangorN -> Klikkie
(en dat is nog maar 1 voorbeeld)

Er is eigenlijk geen enkel script dat op de juiste breedte wordt weergegeven. En dat komt door vooral lange scriptlijnen (select bvb).

Een url die langer als je beeldscherm is, wordt toch eveneens afgekapt door firefox, net als in IE wel.

Bvb.
http://www.site...zelfnimeer
Offline Thomas - 05/02/2005 20:04
Avatar van Thomas Moderator Euh... Volgens mij is dat allemaal in orde inmiddels ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s