login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Profiel verwijderen

Offline prienstra - 15/02/2011 12:15
Avatar van prienstraMySQL interesse Hoe kan ik op deze website mijn profiel verwijderen?

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline UpLink - 15/02/2011 12:17
Avatar van UpLink ... En we hebben een OVERLOPER    
Bedankt door: WimJ
Offline xSc - 15/02/2011 12:18
Avatar van xSc Onbekend PM naar de crew. Je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen? Heb je tijd over ofzo?
Offline prienstra - 15/02/2011 12:25 (laatste wijziging 15/02/2011 12:25)
Avatar van prienstra MySQL interesse Vindt het wel zo fijn als gegevens (e-mailadres) verwijderd kunnen worden als ik dat wil. En niet (later) doorverkocht gaan worden.

Ik vindt de respons bij vragen zo achteruit gegaan, en zo snel "ga googelen" gezegt, dat er zat forums zijn waar ze forum-vriendelijker zijn. Het draait hier steeds meer om de functies van de admin.

Wellicht is er een admin die mijn profiel wil verwijderen 
Bedankt door: xSc
Offline vinTage - 15/02/2011 12:28 (laatste wijziging 15/02/2011 12:36)
Avatar van vinTage Nieuw lid verander gewoon zelf je emailadres he...en daarna ram je een willekeurig wachtwoord in wat je niet onthoud en klaar..

prienstra schreef:
Ik vindt de respons bij vragen zo achteruit gegaan, en zo snel "ga googelen" gezegt, dat er zat forums zijn waar ze forum-vriendelijker zijn. Het draait hier steeds meer om de functies van de admin.

Net de door jouw gestarte topics bekeken en er is geen ENKELE keer google gemeld, dus wtf l*l je nou ?
^^
Bedankt door: WimJ
Offline Downbase - 15/02/2011 12:38
Avatar van Downbase Lid Vintage hou je rustig,

Iedereen houd zich rustig, hij wil zijn profiel verwijderen en daarmee uit. Hij wordt daarmee geholpen of je reageert gewoon niet. We zijn geen kinderen hea ;)
Offline vinTage - 15/02/2011 12:40 (laatste wijziging 15/02/2011 12:42)
Avatar van vinTage Nieuw lid Geen kinderen...zie het excuus wat hij gebruikte...zelfs kinderen liegen minder 

Dit zou pas kinderachtig zijn 
Bedankt door: WimJ
Offline ArieMedia - 15/02/2011 13:02 (laatste wijziging 15/02/2011 14:00)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
prienstra schreef:
Vindt het wel zo fijn als gegevens (e-mailadres) verwijderd kunnen worden als ik dat wil. En niet (later) doorverkocht gaan worden.

Ik vindt de respons bij vragen zo achteruit gegaan, en zo snel "ga googelen" gezegt, dat er zat forums zijn waar ze forum-vriendelijker zijn. Het draait hier steeds meer om de functies van de admin.

Wellicht is er een admin die mijn profiel wil verwijderen 

Ik zie het nut er alsnog niet van in om je profiel dan te verwijderen...

E-mail adres kan je wijzigen, dus tot zover geen probleem.
Daarnaast stelt geen enkele site met gebruikersaccounts de voorwaarde dat je actief moet meedoen aan de community (dus ook sitemasters niet). Je bent dus vrij om vragen te stellen en te reageren, je bent ook vrij in het wel of niet bezoeken van de website.

Het verwijderen van het account is dus geen toegevoegde waarde voor beide partijen. Mocht je het om 1 of andere reden toch vervelend vinden dat je op deze website beland, ga dan naar je router instellingen en blokkeer deze site in je router.

Over het "antwoorden op niveau" en de "ga googlen".
Ik zie geen enkel topic die jij gestart hebt (laatste 5) met dit antwoord. En, het antwoorden op niveau dan maar: Als je een goed gerichte vraag weet te stellen heb je al veel minder snel deze antwoorden.

In het geval dat je echt niks meer van Sima wou weten, had je waarschijnlijk allang het kruisje ingedrukt (je wil er immers zsm van af). Mocht je het echt een kwalijke zaak vinden, weet je dat je een crewbox item kan aanmaken bij je profiel.
Daaruit luidt mijn conclusie: Dit topic is 90% schreeuw om aandacht.

Taalnazi edit xD
Bedankt door: prienstra
Offline UpLink - 15/02/2011 13:10
Avatar van UpLink ... Oew, dit is bijna zo vernederend als een bitch-slap krijgen   

zoals Ronald MacDonald het zou zeggen: I'm loving it     
Offline WimJ - 15/02/2011 13:10
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
ArieMedia schreef:
[..quote..]
Ik zie het nut er alsnog niet van in om je profiel dan te verwijderen...

E-mail adres kan je wijzigen, dus tot zover geen probleem.
Daarnaast stelt geen enkele site met gebruikersaccounts de voorwaarde dat je actief moet meedoen aan de community (dus ook sitemasters niet). Je bent dus vrij om vragen te stellen en te reageren, je bent ook vrij in het wel of niet bezoeken van de website.

Het verwijderen van het account is dus geen toegevoegde waarde voor beide partijen. Mocht je het om 1 of andere reden toch vervelend vinden dat je op deze website beland, ga dan naar je router instellingen en blokkeer deze site in je router.

Over het "antwoorden op nivo" en de "ga googlen".
Ik zie geen enkel topic die jij gestart hebt (laatste 5) met dit antwoord. En, het antwoorden op nivo dan maar: Als je een goed gerichte vraag weet te stellen heb je al veel minder snel deze antwoorden.

In het geval dat je echt niks meer van Sima wou weten, had je waarschijnlijk allang het kruisje ingedrukt (je wil er immers zsm van af). Mocht je het echt een kwalijke zaak vinden, weet je dat je een crewbox item kan aanmaken bij je profiel.
Daaruit luidt mijn conclusie: Dit topic is 90% schreeuw om aandacht.


Gramar Nazi's: nivo .. niv EAU .. niveau.
Offline Maarten - 15/02/2011 13:56
Avatar van Maarten Erelid Overigens is het verwijderen van een profiel omwille van technische redenen niet zo eenvoudig, het deactiveren daarentegen kan wel. Je kan dus inderdaad gewoon je gegevens verwijderen - lees: aanpassen naar 'void' data - en klaar.
Offline prienstra - 15/02/2011 14:03 (laatste wijziging 15/02/2011 14:06)
Avatar van prienstra MySQL interesse
vinTage schreef:
verander gewoon zelf je emailadres he...en daarna ram je een willekeurig wachtwoord in wat je niet onthoud en klaar..

[..quote..]
Net de door jouw gestarte topics bekeken en er is geen ENKELE keer google gemeld, dus wtf l*l je nou ?
^^


Ik lees ook veel topics die andere starten waarvan ik denk, he dat is bruikbaar voor mij, maar helaas, vaak staat de oplossing er niet in. Moet je alsnog verder zoeken (googelen ) kom je toch op betere forums met wel het antwoord/oplossing erbij.

Het blokkeren van de site in mijn routes vindt ik niet nodig, lijkt mij handiger om een account te verwijderen / non actief zetten. Wellicht wordt dit forum in de toekomst beter, en keer ik terug. Maar ik vindt het niet prettig dat een e-mailadres niet verwijderd kan worden, i.v.m. doorverkopen / aanbiedingen van derden, enz....
Offline ArieMedia - 15/02/2011 14:05
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
prienstra schreef:
[..quote..]

Ik lees ook veel topics die andere starten waarvan ik denk, he dat is bruikbaar voor mij, maar helaas, vaak staat de oplossing er niet in. Moet je alsnog verder zoeken (googelen ) kom je toch op betere forums met wel het antwoord/oplossing erbij.
Als sitemasters alle antwoorden wist, zou er geen concurrentie zijn.. denk je niet 

Taalnazi: fora  
Offline prienstra - 15/02/2011 14:09
Avatar van prienstra MySQL interesse
ArieMedia schreef:
Taalnazi: fora  


Fora of forums zijn beide correct 
Offline zointer - 15/02/2011 14:37 (laatste wijziging 15/02/2011 14:38)
Avatar van zointer HTML gevorderde
prienstra schreef:
[..quote..]
lijkt mij handiger om een account te verwijderen / non actief zetten. Wellicht wordt dit forum in de toekomst beter, en keer ik terug. Maar ik vindt het niet prettig dat een e-mailadres niet verwijderd kan worden, i.v.m. doorverkopen / aanbiedingen van derden, enz....

  

Zoals eerder gezegd verander u mailadres gewoon naar vb geen@mail.tld 
U probleem is dan opgelost, en je had beter gewoon eerst een berichtje gestuurd naar de beheerder 
Offline Koen - 15/02/2011 15:08
Avatar van Koen PHP expert Door contact op te nemen met de crew via de contact pagina, niet op het forum.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s