login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Paar vragen van een beginner.

Offline vinsf - 14/12/2010 14:22
Avatar van vinsfNieuw lid Beste mensen,

Ik heb een idee voor een leuk webshop waar ik graag wat mee wil verdienen. Ik verwacht hier zeker niet veel mee te verdienen maar ik wil er vooral wat van leren tijdens het design/bouw proces.

Nou heb ik al het een en ander gelezen en geleerd, het designen in dreamweaver en fireworks snap ik. Nu kan ik mijn webshop vormgeven hoe ik wil.

Maar natuurlijk wil ik op mijn webshop ook inlog systemen, profiel systemen etc.
Het probleem? Ik kan wel tutorials lezen over hoe je zelf zo syteem maakt, maar voor hoever ik kan zien is dat moeilijk, heel moeilijk.

Zijn er geen kant en klare, free to use sytemen die je kan downloaden en aanpassen?

Mvg & bvd, Vincent

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 14/12/2010 14:34
Avatar van Koen PHP expert Probeer osCommerce eens. 
Offline Sitebase - 14/12/2010 14:45
Avatar van Sitebase PHP expert Kijk ook eens naar Magento.
Offline Sam - 16/12/2010 19:21
Avatar van Sam PHP expert
vinsf schreef:
Ik verwacht hier zeker niet veel mee te verdienen maar ik wil er vooral wat van leren tijdens het design/bouw proces.

vinsf schreef:
Zijn er geen kant en klare, free to use sytemen die je kan downloaden en aanpassen?

Dat strookt een beetje met elkaar, vind je niet?  
Offline Martijn - 16/12/2010 19:32
Avatar van Martijn Crew PHP als ik jou was zou ik t niet 'verkopen'. Zeker niet als je het niet zelf hebt gemaakt. Afgezien van dat moet je support/service kunnen leveren, anders is je reputatie zo weer voorbij 
Offline Realtec - 16/12/2010 19:44
Avatar van Realtec HTML interesse osCommerce is een drama
Magento is mij goed bevallen al is dat ook nog niet perfect maja het is gratis...
Offline Aar - 17/12/2010 14:28
Avatar van Aar PHP interesse
vinsf schreef:
Beste mensen,
Het probleem? Ik kan wel tutorials lezen over hoe je zelf zo syteem maakt, maar voor hoever ik kan zien is dat moeilijk, heel moeilijk.

Het is niet moeilijk hoor, het LIJKT alleen maar heel moeilijk omdat je die kennis nog niet eens hebt.
Koop anders gewoon een PHP-boek, en begin er eens mee en je merkt zelf hoe makkelijk het is.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s