login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google PR Omhoog (Opgelost)

Offline milco - 02/12/2010 20:29
Avatar van milcoLid hoe kan ik mijn Google Pagerank omhoog laten komen

Ik sta nu op dit moment 0/10

Wie heeft goede script's / Tips om mijn PR omhoog te krijgen

Alvast bedankt

p.s. Dit is de betreffende site waar het om gaat http://www.madeleinskaarten.nl

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 02/12/2010 20:36
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Milco, PageRank is niet het belangrijkste om hoog in Google te scoren. Er is ook geen eenduidig antwoord te geven over wat nu exact die tip is om hoog te scoren.

Ik heb een aantal zoekoptimalisatietips opgelijst. Binnenkort maak ik nog een postje over hoe je gemakkelijk aan linkbuilding kan doen.
Pagerank wordt onder meer bepaald door de waarde van de links die naar jou linken.
Offline Martijn - 02/12/2010 20:44
Avatar van Martijn Crew PHP Vindt t eigenlijk net allemaal de plank mis slaan (no offence). T klopt wel, maar de uitleg doet vervolgens niets.

Om simpele tips te geven:
Zorg dat je regelmatig nieuwe content heb. En originele, niet van een andere site gekopieerd.
Zorg dat je woorden waar jij belangrijk mee wilt zijn ongeveer 5% van de woorden is.
Zorg voor mooie korte Url's (kort niet /h ipv /home, maar niet meer dan 3 diep).
Probeer belangrijke woorden in je url's te krijgen
Zorg dat elke pagina een eigen titel heeft die belangrijke woorden hebben DIE OOK IN JE PAGINA VOORKOMEN

en zo kan ik wel even doorgaan tip: google webmasters. Dat geeft heel veel uitleg en tips over hoe het beter kan (kan wel paar dagen duren)
Offline Kevin - 02/12/2010 20:50
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Wat Martijn zei is de casual stuff opdat google je leuk zou vinden. Maar om belangrijk te worden voor Google, zou je eerst hun blackbox-theorie moeten snappen. Dat kan je enkel weten vrees ik als je er intern werkt op een hoog geplaatste functie 
Offline Pieter - 02/12/2010 20:51 (laatste wijziging 02/12/2010 21:02)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Martijn schreef:
Vindt t eigenlijk net allemaal de plank mis slaan (no offence). T klopt wel, maar de uitleg doet vervolgens niets.

Hoezo Martijn? Alles wat je oplijst staat praktisch identiek in mijn post.

De Google webmaster blog is inderdaad de grootste bron van informatie. Hoewel je nooit meer zal kunnen dan het "zo aantrekkelijk mogelijk maken" voor Google.
Offline WouterJ - 02/12/2010 22:31
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Moet wel even lachen...
Er vraagt hier iemand om een site hoger in google te laten zijn, terwijl dat een frame site is...

Frame's vind google niet leuk. Koop eens een goede host en betaal die 10 euro per jaar. Dat scheelt al zoveel.

Daarnaast moet je site populair zijn. Veel backlinks en goede recensie's. Dan score je hoog.

milco schreef:
Wie heeft goede script's / Tips om mijn PR omhoog te krijgen

Helaas voor jou is dit niet 1 script. Dit is bijna een apart scripting te noemen dat heet SEO. Dat gaat over heel veel dingen.
Offline milco - 03/12/2010 08:33
Avatar van milco Lid okee bedankt allemaal

ik zou naar jullie tips gaan kijken en er wat mee doen ;)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s