login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwste creaties

Offline cdesigns - 08/08/2010 19:58
Avatar van cdesignsLid beste leden zoals jullie ook waarschijnlijk weten verandert er elke dag iets in het gebeuren van online spellen...

Van single player games naar multiplayers enz...
Nu had ik een vraagje ik heb net een spel bekeken waar je de dag van vandaag zeer veel verschillende van online kunt vinden.
http://en.allods.gpotato.eu/

Weet iemand hoe je hieraan begint of waar je hier informatie over vind want zou echt niet weten waar ik moet beginnen met zoeken.

MVG

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jelmerholland - 09/08/2010 00:37
Avatar van Jelmerholland PHP beginner In welke zin meer info?

Wil je zelf zo'n site beginnen.
Snap je het spel niet?
Wil je zulke graphics?

Iets duidelijker als het even schikt 
Offline cdesigns - 09/08/2010 07:37
Avatar van cdesigns Lid Ik wil dus ook zo een spel beginnen ik weet dat je een open source kunt gebruiken en vervolgens alles aan te passen naar je eigen smaak. Mmorpg noemt men deze games.
Ik heb al wat research gedaan alleen vind ik niet zo een open source van zo een spel...
Offline cyberninjah - 09/08/2010 10:33
Avatar van cyberninjah Lid je heb een mmorpg engine alleen vind ik persoonlijk de grafish nog al laag deze games die je als voorbeeld stuurdt worden vaak met deze engines gemaakt aangezien je eigenlijk alleen maar de models effects en wat quests zelf moet maken de rest wordt gemaakt voor je.

Zelf ben ik ook beetje aan het kijken in de Game devolpment wereld toevalig werk ik sammen met een vriend ook een MMORPG alleen werk ik zelf ook nog aan een Race game puur om de Engine beter te leren kennen heb gewoon zo Tutorial gedownload en ben er mee bezig.

De Engine die ik zelf gebruik is Unity3D ( gratis & betaald ).

de MMROGP Engine heet RealmCrafter ( tijd geleden dat ik er naar gekeken heb )

Hoop dat je er wat aan heb.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s