login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwssysteem op TV

Offline bertenz - 26/07/2010 10:32
Avatar van bertenzHTML beginner Hallo allemaal,

Dit topic gaat weliswaar niet over websites, maar misschien kan iemand mij hier toch mee helpen. Ik ben namelijk op zoek naar software om een soort nieuwssysteem op een TV te vertonen. Met dit systeem wil ik graag slides/filmpjes continu voorbij laten komen en aan de onderkant een lichtkrant met het laatste nieuws (dmv RSS feed). Weet iemand toevallig hoe zo'n systeem heet of kent iemand misschien de software hiervoor?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 26/07/2010 11:09
Avatar van Martijn Crew PHP powerpoint?
Offline Tuinman - 26/07/2010 13:02
Avatar van Tuinman Nieuw lid Ja powerpoint is een oplossing moet je alleen wel een addon installeren om rss feed te gebuiken.
Dit is de addon: http://skp.mvps.org/liveweb.htm
Offline Maarten - 27/07/2010 14:56
Avatar van Maarten Erelid En beschik je over enige competenties om zelf iets in elkaar te steken? Als je een beetje C#/WPF kent heb je zoiets normaal in no time zelf gemaakt, zoniet wordt het inderdaad zoeken naar addons en bestaande pakketten (ik wil gerust een offerte maken )
Offline Martijn - 27/07/2010 15:29
Avatar van Martijn Crew PHP als je creatief ben kan t ook met php en wat jQuery alleen dan moet je het wel of fullscreen zetten met f11 oid
Offline Maarten - 27/07/2010 15:37
Avatar van Maarten Erelid Of een desktop-app maken met php-gtk Als je het zo bekijkt kan je eigenlijk mits de nodige creativiteit met alles wel zoiets maken 
Offline Martijn2008 - 27/07/2010 15:48
Avatar van Martijn2008 PHP beginner JW ImageRotator is een Flash applicatie. Je kunt d.m.v. een XML feed afbeeldingen en teksten importeren. Tevens kun je door wat aanpassingen de applicatie in full-screen laten functioneren. Je zou de video-out van het systeem aan kunnen sluiten op de TV.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s