login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

VPS server (Opgelost)

Offline rugbynl - 24/07/2010 18:49 (laatste wijziging 24/07/2010 18:51)
Avatar van rugbynlLid ik wil mischien een vps server aan schaffen maar daar voor wil ik eerst iets meer informatie

hoe het er uitziet wat ik er mee kan etc,

dus wie kan mij een vps server laten zien via teamviewer
of je geeft me de gegevens:P

alvast bedankt
marijn (rugbynl)

Martijn schreef:
Niet zomaar je email neerzetten ;) niet nodig, mensen kunnen hier ook reageren en commentaar geven

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thijs - 24/07/2010 18:55
Avatar van Thijs Crew hosting En waarom zou je een VPS willen? (Misschien ook handig om te weten )
Offline rugbynl - 24/07/2010 19:35
Avatar van rugbynl Lid ik weet nog niet zeker of ik vps wil:P
Offline xSc - 24/07/2010 20:06
Avatar van xSc Onbekend Een een mini VPS maar met genoeg functies om een goede server te hebben:

http://www.fxw.nl/index.php/product-vps-dds

Maar wil je een VPS om er een te hebben, of heb je een serieus doel? Als je een website hebt, die nog niet zoveel dataverkeer en ruimte gebruikt, kun je gewoon shared hosting nemen. Als je een grote site hebt, met veel verkeer of je wilt hosting aanbieden, dan is VPS een goedkope oplossing.
Offline rugbynl - 24/07/2010 22:39 (laatste wijziging 24/07/2010 22:40)
Avatar van rugbynl Lid ik ben bezig met 2 grotere projecten.

ps: die vps zijn wel heel duur:P
Offline Koen - 26/07/2010 15:01
Avatar van Koen PHP expert Ik zie dat je nog maar 15 jaar bent, waarom zou je dan gaan voor een vps? Als ik jou was zou ik eerder voor shared hosting gaan: het kost een pak minder en je hebt zelf geen last van eventuele problemen die meekomen bij het managen van je server. Het komt uiteraard ook een pak voordeliger uit.
Offline xSc - 27/07/2010 09:11
Avatar van xSc Onbekend Wat is groot? Ik heb een site gehad met meer dan 3000 subdomeinen en 10.000 bezoekers per maand. Op zich kon dat best op shared hosting, maar je moet slimme trucjes toepassen. Ik maakt gebruik van 1 wildcart subdomein en met wat aanpassingen binnen de virtual host en met PHP kon ik eenvoudig de juiste bestanden laden.

Grotere projecten ...... als het een enorm drukke videosite wordt, dan moet je wel een aparte server gebruiken. Meestal volstaat het echter met een shared hostingaccount.

@Koen, bij FXW wordt de VPS standaard 'managed' geleverd.
Offline cyberninjah - 27/07/2010 12:27 (laatste wijziging 27/07/2010 12:32)
Avatar van cyberninjah Lid je zou is hier kunnen kijken

http://www.vaxon.nl/vps-hosting/ ( Alphen a/d Rijn ) raad ik persoonlijk aan.

Op je vraag of je het een keertje wil zien tja ligt er aan wat voor vps je wil het is gewoon een machine alleen dan virtual

Voorbeeldje Windows

Je heb 1 zware Server daar draait een speciaal software pakket op.

Via dat software pakket worden virtuele machines gemaakt.

Op deze virtuele machine wordt gewoon een OS geïnstalleerd en werkt / ziet er gewoon uit als een normale installatie.
Offline xSc - 27/07/2010 12:34
Avatar van xSc Onbekend @cyberninjah, is dat bedrijfje van jou of heb je er aandelen? 
Offline rugbynl - 27/07/2010 12:35
Avatar van rugbynl Lid
xSc schreef:
@cyberninjah, is dat bedrijfje van jou of heb je er aandelen? 


????????? tegen wie heb je het nouw???????

graag ontopic blijven of NIET reageren
Offline Martijn - 27/07/2010 12:53
Avatar van Martijn Crew PHP dat bepalen wij wel ;) Dr staat toch @cyberninja, tegen wie t is, is dan vrij duidelijk.

Maar om het topic samen te vatten, bestel gewoon een 'normaal' servertje, jij hebt helemaal niets aan de voordelen van een VPS. Normale servers zijn een stuk goedkoper. En ik gok dat als je je site optimaliseert, je daar veel winst uit kan halen en een VPS helemaal onnodig word
Offline cyberninjah - 27/07/2010 13:56
Avatar van cyberninjah Lid @ martijn wat versta jij onder een normale server ( Dedicated ?? ) of bedoel je Sharedhosting.


@xSc ik heb geen aandelen in dat bedrijf en het is ook niet van mij ken de eigenaar wel heel goed heeft lang in het zelfde pand gezeten waar mijn bedrijf gevestigd zit tefens raad ik Alphen a/d Rijn aan aangezien dat het zelfde Datacenter is als mijn servers hangen / Kantoor van mij gevestigd is ik bied helaas zelf geen VPS aan zijn we nog te klein voor vandaar.
Offline xSc - 27/07/2010 20:28
Avatar van xSc Onbekend Rugbynl, draag nu eens serieus bij. Je begint gelijk te keer te gaan alsof je iets vreselijks wordt aangedaan. Even normaal doen graag.
Offline Martijn - 27/07/2010 21:48
Avatar van Martijn Crew PHP @cyber sharedhosting, dedicated is waarschijnlijk ook helemaal niet nodig. Ik gok dat er nog geeneens gebruik is gemaakt van DEFLATE of iets om de site sneller te maken, de dataverkeer de minderen en nieteens wat groots nodig te hebben
Offline cyberninjah - 28/07/2010 13:57
Avatar van cyberninjah Lid Zoek een leuk Hosting provider op met leuke Webhosting pakketen.

Tip: zoek een hosting die servers heeft draaien in het land waar de meeste bezoekers vandaan komen of zoek een goed middel punt.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s