login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vastlopen dreamweaver. (Opgelost)

Offline thomasje - 21/06/2010 22:05
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik was net aan het scripten in adobe dreamweaver, maar toen liep heel mijn pc op de een of andere manier vast. Nu open ik net mijn bestand waar ik in aan het werken was en kom ik er tot mijn grote schrik achter dat mijn volledige bestand leeg is.

Het bestand had ik al een keer gemaakt (1 week geleden) en was er nu alleen wat in aan het aanpassen. Echter heb ik nog geen baykup van het bestand. Is het mogelijk om het ergens uit een tijdelijk aangemaakt bestand te plukken? Of zijn er andere mogelijkheden om mijn code terug te vissen.

Gezien mijn code een regel of 400/500 code unieke bevatte probeer ik hem liever terug te krijgen dan opnieuw te moeten schrijven.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 21/06/2010 22:08
Avatar van Martijn Crew PHP Niet dat ik weet als t leeg is is t leeg. Als het van een remote server is, dan kun je dat bestand openen en dan vraagt ie of je de local variant wilt overschrijven of die wilt laten zien, dan kun je nog op locale laten zien doen. Anders heb je pech 
Offline thomasje - 21/06/2010 22:45
Avatar van thomasje MySQL beginner En zou het nog ergens in een cache geheugen van mijn server kunnen staan. Ik draai namenlijk wel op mij localhost een server.
Offline UpLink - 22/06/2010 06:03
Avatar van UpLink ... Gebruik dan je zoekfunctie ?  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s