login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hoog in Google

Offline koosax - 25/05/2010 15:11
Avatar van koosaxLid Hoi ik zou graag willen weten hoe je ervoor kan zorgen dat een domein hoger in de resultaten komt dan het domein waarop gezocht word.

Voorbeeld:
Zoekterm: sitemasters
www.sitemasters.be staat op 1
doel www.anderdomein.nl op 1 te krijgen

Misschien is de uitleg wat onduidelijk maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 25/05/2010 15:17
Avatar van vinTage Nieuw lid Doorloop een aantal SEO tutorials en je zou (na een tijdje) behoorlijk hoog moeten komen.
Gratis domeinnamen (bla.gratisDomein.com) zullen nooit hoog komen. 
Offline koosax - 25/05/2010 15:18
Avatar van koosax Lid Ik heb er al veel aan gedaan en sta nu op plaats 4 alleen is mijn doel natuurlijk plaats 1.
En het is een betaald .nl domeinnaam dus dat zit wel goed.
Offline Pieter - 25/05/2010 16:14
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Er is niet zomaar 1 regeltje die je bovenaan plaatst. Google heeft meer dan 200 parameters om te bepalen. En die parameters zijn grotendeels geheim. Iedereen heeft zijn eigen methodes. Best kan je zoals vinTage zegt een aantal SEO tutorials doorlopen. Zit daar alles snor, dan kan je nog steeds verder.
Verwacht ook niet meteen om met een nieuwe domeinnaam op 1 te komen. Leeftijd van het domein doet er bijvoorbeeld ook toe (wordt gefluisterd  ). Je moet geduldig zijn bij SEO.

EN het is geen exacte wetenschap, dus wat voor antwoorden je hier krijgt, je zal nooit 100% zekerheid hebben.
Offline marten - 25/05/2010 16:19
Avatar van marten Beheerder Om welk domein gaat het hier? Dan kunnen we gerichte verbeteringen aandragen.
Offline Ultimatum - 25/05/2010 16:56
Avatar van Ultimatum PHP expert Zorg dat je veel backlinks krijgt op andere sites. Hoe meer backlinks er naar jouw site verwijzen hoe belangrijker Google jouw site vind, dus dan komt je site hoger.
Offline WouterJ - 25/05/2010 17:50
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Maar dan moet je wel goede blacksites hebben. Want op somige link site ga je juist achteruit op google.

Verder kan je kijken naar je articelen. Als je goede stukken en dingen schrijft wordt er wel eens gelinkt naar jouw site via een andere site. Dan gaan meer mensen dit lezen en gaan die mensen ook weer linken. Dan raak je hoger.

En daarnaast kost het tijd, wacht rustig wees niet gehaast, denk niet: 'Morgen moet ik van plek 100 naar 1'. En onthoud: Hoe hoger je plek, hoe langer het duurt voordat je daar komt.
Offline Ultimatum - 25/05/2010 17:51
Avatar van Ultimatum PHP expert
Waldio schreef:
Maar dan moet je wel goede blacksites hebben. Want op somige link site ga je juist achteruit op google.

Verder kan je kijken naar je articelen. Als je goede stukken en dingen schrijft wordt er wel eens gelinkt naar jouw site via een andere site. Dan gaan meer mensen dit lezen en gaan die mensen ook weer linken. Dan raak je hoger.

En daarnaast kost het tijd, wacht rustig wees niet gehaast, denk niet: 'Morgen moet ik van plek 100 naar 1'. En onthoud: Hoe hoger je plek, hoe langer het duurt voordat je daar komt.


Dat is wat ik bedoel met backlinks. En het is backlink, niet blacklink ;).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s