login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mensen laten doneren

Offline thomasje - 24/04/2010 20:18
Avatar van thomasjeMySQL beginner Graag zou ik jullie advies eens willen aanhoren wat voor mogelijkheid je de bezoekers het beste kan aanbieden om te doneren.

Het gaat hierbij om een website waarop iedereen zijn handtekening kan plaatsen, en waar wij door kleine donaties van bezoekers de kosten van willen terug verdienen.

Zelf heb ik al een heel aantal websites van bedrijven bekeken die bijvoorbeeld sms-donaties aanbieden, maar werkt dit ook en hoe is jullie ervaring met bijvoorbeeld mollie?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline voltrex - 24/04/2010 20:21 (laatste wijziging 24/04/2010 20:21)
Avatar van voltrex Lid Je kan inderdaad Mollie gebruiken, dan kan je makkelijk, snel en veel betaalmogelijkheden aanbieden.
Ik gebruik het ook voor mijn browserspel, maar het spel is nog op gang aan het komen dus er is nog niet veel betaald. Dus daarmee kan ik je niet helpen. Maar tot nu toe ben ik toch wel tevreden met Mollie.
Offline Raze - 25/04/2010 12:30
Avatar van Raze PHP beginner via paypal is dit ook heel handig.

https://www.pay...ro-outside
Offline Martijn - 25/04/2010 12:50
Avatar van Martijn Crew PHP ik vind mollie een beetje beperkt en niet zo veilig. Ik zou eens kijken naar targetpay. Die hebben iDeal, smsen, bellen en nog wat dingen. Verder gewoon reclame van google...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s