login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hosting

Offline Sieebe - 08/04/2010 21:50
Avatar van SieebeNieuw lid Ik zit in de problemen 

ik heb dus een domein zonder host besteld op serverFFS

en ik wil dat domein met m'n host linken

ik moest zogezegd wachten van 000webhost tot die domein ofzo er op werkte

ik heb me nameservers ingevuld maar ik weet niets van die dns af die ik moet invullen ofzo 

kan iemand me helpen

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jelmerholland - 08/04/2010 21:53
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Dat vult je host toch voor je in? Tenminste, zo is dat bij mij gegaan En ik heb m'n domein extern gekocht..

Ik denk dat je je host hiervoor even moet contacteren, die kunnen dat vast voor je toevoegen.

ps. ik zit bij ixlhosting
Offline Sieebe - 08/04/2010 21:57
Avatar van Sieebe Nieuw lid ik moet SOA bij dns invullen maar ik heb geen idee wat dat is ;s
Offline larssy1 - 08/04/2010 21:58 (laatste wijziging 08/04/2010 22:15)
Avatar van larssy1 MySQL beginner als t goed is regelt inderdaad je host dat voor je  
Je kunt als het goed is, zelf niet eens bij een DNS menu..
---
@Sieebe
Sexuele Overdrachts Aandoening

Koen schreef:
Als je dan toch de grapjas wil uithangen, doe het dan meteen goed.
Seksueel overdraagbare aandoening.

Een SOA record in een DNS zone wordt gebruikt om bepaalde informatie/instellingen voor een domein in te stellen zoals refresh rate, serienummer, retry rate, ...
Offline Koen - 08/04/2010 22:08
Avatar van Koen PHP expert Hangt af van hosting tot hosting, wanneer je een deftige hosting hebt heb je meestal wel de mogelijkheid om zelf de DNS aan te passen. Wanneer je de nameservers van je domeinnaam instelt op die van je hosting en je die domeinnaam toevoegt bij je hosting, zou er normaal gezien automatisch een zone moeten worden aangemaakt bij je hosting om je domeinnaam te laten werken.
Offline larssy1 - 08/04/2010 22:52
Avatar van larssy1 MySQL beginner @Koen
Heet niet zo in de achterhoek XD

@Sieebe
Je kunt je Host raadplegen, en in sommige gevallen willen ze het ook nog wel verder regelen voor je zodat je zelf niet veel hoeft te doen =)

Tenminste, bij mijn oude host, waren ze tot veel in staat =) Mijn huidige host heb ik nog niet echt problemen mee gehad, dus weet niet hoever hun support wilt gaan..
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s