login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google - hits

Offline Crain - 08/03/2010 18:15
Avatar van CrainNieuw lid Ik heb een website voor iemand gemaakt, vanuit mijn eigen website maak ik een website voor iemand. Als iemand tevreden is dan zet ik mijn website over naar test.nl van iemand.

Maar wat blijkt uit google, is dat mijn eigen website die ik voor iemand had gemaakt, hoog staat dan test.nl! Terwijl ik niet eens wil dat mijn eigen website die ik voor iemand had gemaakt niet wil getoond worden op google?

Hoe haal ik mijn eigen website uit google?

Verder had iemand die ik voor iemand had gemaakt ook een oude website, het is allemaal bv www.test.nl/voorwaarden.html. Nu heeft iemand geen www.test.nl/voorwaarden.html meer, maar bijvoorbeeld www.test.nl/voorwaarden.php.

Hoe zorg ik ervoor dat www.test.nl/voorwaarden.html uit google is?

Alvast bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 08/03/2010 18:21 (laatste wijziging 08/03/2010 18:23)
Avatar van Martijn Crew PHP door een robot.txt aan te maken, die in je root te zetten met deze waarde:

  1. User-agent: *
  2. Disallow: /pages/ # Niet voor google
  3. Disallow: /old/ # Oude versie van je site, niet meer opnemen in google


Dit haalt niet gelijk die entry weg, dat gaat wel even duren, maar dan kun je iig afschermen. Voor nu en toekomstige projecten 

edit: Op het laatste deel van je vraag: Gewoon wachten 
Offline Koen - 08/03/2010 18:31
Avatar van Koen PHP expert Simpelweg al het verkeer dat naar de oude site gaat omleiden naar de nieuwe site met een permanently moved header. Google past zijn index dan automatisch aan. 
  1. Options +FollowSymLinks
  2. RewriteEngine on
  3. RewriteRule (.*) http://www.newdomain.com/$1 [R=301,L]
Offline vinTage - 08/03/2010 18:31 (laatste wijziging 08/03/2010 18:32)
Avatar van vinTage Nieuw lid gewoon een 301tje (permanently moved)


edit, ah gelijk met Koen
Offline Crain - 08/03/2010 19:36
Avatar van Crain Nieuw lid 301 al aangemaakt; Ok, maar www.test.nl/index.html bestaat niet meer, maar bij google staat ook een link www.test.nl/voorwaarden.html, als ik daar op klik, dan verschijnt er op het scherm een 404 error. Hoe zorg ik ervoor dat ie alsnog naar de juiste website doorwijst.

Als ik test.nl klik, verwijst hij goed, maar niet test.nl/voorwaarden.html. Daar staat op google.
Offline TotempaaltJ - 08/03/2010 19:47
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Even wachten tot Google er opnieuw langskomt, en evt. een sitemap voor hem klaarzetten 
Offline Crain - 08/03/2010 21:57
Avatar van Crain Nieuw lid Verder valt het ook op dat de oude website 'www.test.nl/index.html' en nu www.test.nl/index.php. HEt verschil is wel enorm bij een hits van google, vroeger stond www.test.nl/index.html zo hoog, en nu www.test.nl/index.php zo laag? hoe kan dat?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.334s