login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Win 7

Offline Jelmerholland - 28/02/2010 14:27
Avatar van JelmerhollandPHP beginner Hey,

ik heb eindelijk Windows 7 

Maar weet iemand nog leuke/handige gadgets?
Weet iemand misschien nog andere goede tools op het gebied van webdesignen oid?

Kben nog een beetje aan 't ontdekken, maar misschien kan ik hier wat handige tips ofzo krijgen. Bepaalde instellingen misschien?

Groeten,
Jelmer

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 28/02/2010 14:29
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Je kan gewoon gadgets downloaden vanop de Microsoft site. Snelle manier is rechtermuisklik op bureaublad en gadgets klikken en dan op de link klikken om er andere te downloaden. Zien dat je in het Engels zoekt want in het Nederlands zijn het er maar weinig. Qua instellingen moet je zelf wat gaan verkennen en liggen experimenteren, er is genoeg te ontdekken! 
Offline Jelmerholland - 28/02/2010 15:14
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Ik weet waar je gadgets kan vinden XD Maar ik wil weten of jullie mss nog een tip hebbe 

Een écht handige bijvoorbeeld 
Offline Ibrahim - 28/02/2010 16:04
Avatar van Ibrahim PHP expert Zie je die blauwe icoontje van een E met een gouden ringetje? Als je daar dubbel op klikt, kun je het wereldwijde internet op!!! How's that for a golden tip 
Offline Jelmerholland - 28/02/2010 17:17
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Nee, die E zie ik niet Want ikheb een ******HEKEL aan IE 

Maar ik vraag ook niet waar en hoe ik ze kan downloaden. Ik vraag alleen of iemand misschien nog een leuke 'TIP' heeft 

Van Dale schreef:
1tip de; m -pen punt, uiteinde: een ~ vd sluier oplichten een deel ve geheim openbaren
2tip de; m -s 1 inlichting, praktische aanwijzing 2 fooi
 tip·pen tipte, h getipt 1 licht aanraken: ergens niet aan kunnen ~ er ver bij achter blijven 2 een inlichting geven 3 een fooi geven 4 als de grootste kanshebber aanwijzen
Offline MrWolf - 01/03/2010 15:39
Avatar van MrWolf Lid Bureaublad achtergrond:
Je kan er een diavoorstelling van plaatjes op laten zien. Dat heb ik, met foto's van Bing.
Start -> Configuratiescherm -> Het thema wijzigen -> Daar staan een paar thema's. Van microsoft.nl kan je nog meer downloaden.
Offline Jelmerholland - 01/03/2010 17:11
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Dat is geen gadget 
Ps. ga naar: C:\Windows\Globalization\mct

Staan er nog veel meer 
Offline MrWolf - 02/03/2010 15:30
Avatar van MrWolf Lid Maar wel leuk
Offline larssy1 - 02/03/2010 15:36
Avatar van larssy1 MySQL beginner Lol, nja, ik zie 't nut niet helemaal van al die gadgets,, ik gebruik alleen de gadget waarop mijn CPU en RAM verbruik te zien is =)
Offline Jelmerholland - 02/03/2010 16:18
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Gadgets zijn wel handig, ik heb een wekker, buienradar en een agenda, best praktisch 
Offline Stijn - 03/03/2010 00:11
Avatar van Stijn PHP expert Sitemaster gadget mag niet ontbreken hé.
Offline Jelmerholland - 03/03/2010 07:26 (laatste wijziging 03/03/2010 07:27)
Avatar van Jelmerholland PHP beginner
Citaat:
Besturingssysteem: Windows Vista

Maar het gaat over Win 7 of maakt dat niet uit?
Offline Stijn - 04/03/2010 12:42
Avatar van Stijn PHP expert Maakt niet uit.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s