|
Categorieën >
Overige
Win 7
|
|
|
|
PHP beginner
|
Hey,
ik heb eindelijk Windows 7 
Maar weet iemand nog leuke/handige gadgets?
Weet iemand misschien nog andere goede tools op het gebied van webdesignen oid?
Kben nog een beetje aan 't ontdekken, maar misschien kan ik hier wat handige tips ofzo krijgen. Bepaalde instellingen misschien?
Groeten,
Jelmer |
12 antwoorden
|
|
|
|
PHP beginner
|
Ik weet waar je gadgets kan vinden XD Maar ik wil weten of jullie mss nog een tip hebbe
Een écht handige bijvoorbeeld
|
|
|
|
|
Crew Javascript
|
Zie je die blauwe icoontje van een E met een gouden ringetje? Als je daar dubbel op klikt, kun je het wereldwijde internet op!!! How's that for a golden tip
|
|
|
|
|
PHP beginner
|
Nee, die E zie ik niet  Want ikheb een ******HEKEL aan IE
Maar ik vraag ook niet waar en hoe ik ze kan downloaden. Ik vraag alleen of iemand misschien nog een leuke 'TIP' heeft
Van Dale schreef: 1tip de; m -pen punt, uiteinde: een ~ vd sluier oplichten een deel ve geheim openbaren
2tip de; m -s 1 inlichting, praktische aanwijzing 2 fooi
 tip·pen tipte, h getipt 1 licht aanraken: ergens niet aan kunnen ~ er ver bij achter blijven 2 een inlichting geven 3 een fooi geven 4 als de grootste kanshebber aanwijzen
|
|
|
|
|
Lid
|
Bureaublad achtergrond:
Je kan er een diavoorstelling van plaatjes op laten zien. Dat heb ik, met foto's van Bing.
Start -> Configuratiescherm -> Het thema wijzigen -> Daar staan een paar thema's. Van microsoft.nl kan je nog meer downloaden.
|
|
|
|
|
PHP beginner
|
Dat is geen gadget 
Ps. ga naar: C:\Windows\Globalization\mct
Staan er nog veel meer
|
|
|
|
|
Lid
|
Maar wel leuk
|
|
|
|
|
MySQL beginner
|
Lol, nja, ik zie 't nut niet helemaal van al die gadgets,, ik gebruik alleen de gadget waarop mijn CPU en RAM verbruik te zien is =)
|
|
|
|
|
PHP beginner
|
Gadgets zijn wel handig, ik heb een wekker, buienradar en een agenda, best praktisch
|
|
|
|
|
Content Manager
|
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|