login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website code (Opgelost)

Offline mvde - 27/02/2010 21:05
Avatar van mvdeLid Hallo iedereen,
Bestaat er iets om complete code's van een website te krijgen? (niet de standaard bron weergeven!) maar de normale Echte code's
Mvg,
Maurice!

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TotempaaltJ - 27/02/2010 21:14
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Aannemend dat je PHP/ASP oid bedoelt:
Hacken? De meeste websites willen dat niet De codes staan op de server en worden daar uitgevoerd. Jouw computer krijgt alleen de HTML door, en als je Bron weergeven doet, laat hij die HTML zien.
Offline vinTage - 28/02/2010 01:45
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan een host dos'en (tot php service uitvalt) , maar daar maak je geen vriendjes mee 
Offline mvde - 28/02/2010 09:13
Avatar van mvde Lid eigenlijk is het omdat ik een website heb gezien waar erg mooie scripts worden gebruikt.. en die wou ik graag eens door zien om te weten hoe het ge-script is..
Offline Koen - 28/02/2010 10:20
Avatar van Koen PHP expert Je kan altijd eens een mailtje sturen naar de eigenaar van die website met die vraag, maar ik betwijfel ten zeerste dat hij je z'n broncode zomaar zal laten zien. 

Blijf hier niet bij stilstaan en ga zelf op pad in de vrolijke wereld van PHP, stel als doel dat je op een dag ook zo'n site wilt kunnen maken en blijf bij dat doel. Als je dat doet zal je het zeker kunnen bereiken. 
Bedankt door: mvde
Offline mvde - 28/02/2010 13:34
Avatar van mvde Lid Hartelijk bedankt voor uw hulp!
Offline joannis11 - 18/03/2010 10:25
Avatar van joannis11 Nieuw lid - je kunt ook natuurlijk altijd nog navragen aan andere mensen, of hun zo'n code kennen,
- en je kunt ook je vriendenkring (degene die websites maken) te vragen jou te helpen er een te maken
- of als je zelf een beetje ervaring hebt met de taal, en goede tutorials weet te vinden, kom je er vaak zat uit
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s