login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

powerpoint timer

Offline thomasje - 24/02/2010 13:20
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik ben al een hele ochtend aan het zoeken naar een timer voor in een powerpoint presentatie die minuten en seconden weergeeft.

Dit is er voor om in een debat aanstaande vrijdag aan te geven hoe lang de spreektijd nog is.


Heeft iemand nog zoiets? Wat ook makkelijk in te voegen is?

PS: voor de kristischie, ik heb google gebruikt maar daar kan ik ook niks op vinden.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 24/02/2010 13:36
Avatar van larssy1 MySQL beginner Is dit wat je wilt toevallig??

functies naar keuze:
-Huidige Tijd
-Vertreken tijd
-Countdown

link: http://www.tush...-timer.htm
Offline thomasje - 24/02/2010 16:43
Avatar van thomasje MySQL beginner bedankt voor de reactie, maar deze was ik ook al tegengekomen. Echter wil ik het liefst de tijd in mijn huidige powerpoint. Anders moet ik steeds switchen van scherm.

Zo ver ik kan achterhalen is dat met die link die jij gaf niet mogelijk. Zijn er nog andere oplossingen voor?
Offline larssy1 - 24/02/2010 16:50
Avatar van larssy1 MySQL beginner
Citaat:
Dit is er voor om in een debat aanstaande vrijdag aan te geven hoe lang de spreektijd nog is.

Hierover praat je over een countdown,, in de link die ik stuurde, zit die countdown in als 't goed is..

Het volgende staat namelijk op de website:
Count down the time remaining for the presentation.
Optionally, it includes the ability to terminate the presentation at the end of a separately configurable grace period!
Offline mvde - 04/04/2010 09:47
Avatar van mvde Lid even een vraagje.. kan dit ook blijven door tellen als je naar de volgende dia gaat? ik ben namelijk een presentatie aan het maken voor school
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.476s