login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Kosten idee (Opgelost)

Offline Esli - 03/02/2010 14:17
Avatar van EsliPHP interesse Hallo,

Ik ben op zoek naar wat meningen. Ik heb een klant (die nu al klant van mij is) die zijn website wilt laten updaten. Het gaat in totaal om 6 pagina's. Alle pagina's zijn statisch. (Er zit niets van PHP in, buiten dan om de template wat eenvoudig te maken, maar daar wijzigt niets).

De persoon in kwestie wenst dat de 5 "inhoudelijke pagina's" op zijn site worden aangepast. Er moet allemaal nieuwe teksten in komen. (Deze schrijft zij zelf). Voor de teksten moet ik wel nieuwe zaken in CSS gaan stoppen, mits er nieuwe benadrukking (groter font etc) moeten komen en hier en daar wat andere kleurtjes etc. Verder moet de tekst netjes op de site worden gezet (<p></p><br /><h1></h1>, ... toevoegen). Op de enterpage moet enkel een afbeeldingen worden aangepast. Wat is volgens jullie een eerlijke prijs?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 03/02/2010 14:29
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ongeveer 20 per pagina ofzo, dus ongveer 100 euro?  Btw, een klant (die nu al klant is van mij) => dubbelzinnig! 
Offline Erwt - 03/02/2010 14:29 (laatste wijziging 03/02/2010 14:31)
Avatar van Erwt PHP beginner Ik weet uit ervaringen dat dit tussen de 10 en 100'en euro's ligt.. Voor iemand die ik ken is het namelijk goedkoper en een professioneel bedrijf die drukt er heel wat euro's bij op.. Geef je support? Ken je hem persoonlijk.. etc..

Denk niet dat meningen van andere mensen nu gaan helpen, denk dat je dit zelf moet gaan uitvogelen Wij weten ook niet hoe duur de totale site was, waar jij die kosten op gebaseerd hebt etc etc..

Misschien lastige kwestie voor je, daarom bestaat er CMS, succes 
Offline Koen - 03/02/2010 14:36 (laatste wijziging 03/02/2010 14:37)
Avatar van Koen PHP expert Ik zou voor 75 a 100 € gaan, aangezien het maar 6 statische pagina's zijn. 

PS: voor dat aanpassen kan je hem eventueel ook een maandelijkse/eenmalige som aanrekenen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s