login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[JAVA] Probleem met JSP in Tomcat (Opgelost)

Offline Abbas - 09/01/2010 22:42 (laatste wijziging 10/01/2010 00:38)
Avatar van AbbasGouden medaille

Crew .NET
Ik heb een WebApplication project met daarin een WebService. Het project bevat een standaard index-pagina "index.jsp". Ik gebruik Apache Tomcat 6 als webserver en deze draait (heb de service gecontroleerd en ik kan naar de default-page van Tomcat gaan). Toch als ik dan vanuit NetBeans vraag om de pagina te openen krijg ik volgende foutmelding:
Tomcat schreef:
The requested resource () is not available.
Iemand enig idee hoe die kan komen?

Edit:
Ik krijg de WebService werkende maar enkel als ik een simpele WebMethod gebruik. Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem bij methodes die ik nodig heb. Ik heb een aparte Database klasse en een DataRow klasse. Er is een methode in de Database klasse die als resultaat een instantie van de DataRow klasse terugstuurt. Vanaf het moment dat ik die Database methode aanroep vanuit de WebService gaat het mis. En met m'n eigen klasses is niets mis want als ik deze rechtstreeks vanuit de JSP aanroep werkt dit perfect...

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 10/01/2010 11:33
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Zet is een breakpoint op het punt dat ge die database methode aanroept, en geef dan eens een dump van de variabelen van die database klasse hier.
Offline Abbas - 13/01/2010 17:51
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik heb het opgelost. Op JSP Tutorials stond nog nuttige info over JSP's en na van hieruit verder te zoeken blijkt dat je in JAVA enkel primitieve datatypes kan doorgeven in een WebService.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s