login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fonts uploaden (Opgelost)

Offline anton - 09/01/2010 15:19
Avatar van antonLid Hallo allemaal,

In de header van mijn site wil ik het Papyrus font gebruiken, maar als ik het dan bekijk op mijn localhost , dan is het niet het papyrusfont. Nu dacht ik dat ik misschien dat font naar een of andere map moet brengen ofzo eer dat het gebruikt kan worden.
Indien dit inderdaad moet, kan iemand me dan vertellen in welke map en hoe, graag niet alleen voor localhost maar ook voor de echte host.

Alvast bedankt
Anton Vandeghinste

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 09/01/2010 16:01
Avatar van Martijn Crew PHP ik moet dat font ook hebben om het te kunnen zien als iemand het font niet heeft, gaat het automatisch de tweede laten zien, wat als je dat niet ingesteld heb gewoon basic lettertype is.

Dr zijn dingen voor, maar die zijn niet alktijd evengoed ondersteund. Plaatje van maken 
Bedankt door: anton
Offline anton - 09/01/2010 19:08
Avatar van anton Lid papyrus zit bij de meeste standaard font paketten inbegrepen dus dara zit het probleem niet, ik zou eig gewoon moeten weten hoe ik het font bestand op de server krijg (als dat kan)...
Offline TotempaaltJ - 09/01/2010 20:31
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Is het een windows of een linux server?
Offline anton - 09/01/2010 23:18
Avatar van anton Lid linux
Offline Martijn - 10/01/2010 19:00
Avatar van Martijn Crew PHP als iedereen m al heeft hoeft dat niet. Gewoon in je css font-face: "papyrus"; doen. Moet als t goed is werken
Bedankt door: anton
Offline WouterPSV - 10/01/2010 19:37
Avatar van WouterPSV Lid Als je een optie wil en er zeker van wilt zijn dat iedereen je font in papyrus ziet kun je gebruik maken van Sifr.

Hij maakt van gewone tekst dan een flash animatie.

Je kunt hiermee je h1 etc opmaken met het papyrus font. En misschien is het ook wel zo te maken dat je broodtekst in de papyrus font komt.
Bedankt door: anton
Offline anton - 11/01/2010 22:43
Avatar van anton Lid bedankt allemaal!

ik had het uiteindelijk al opgelost met GD-library, maar die sifr ga ik toch nog eens beter bekijken , want die lijkt me ook handig ;)

MVG
Anton Vandeghinste
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s