login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Beheer software voor webmaster

Offline micasa001 - 02/01/2010 17:13
Avatar van micasa001PHP interesse Graag zou ik willen weten welke SOFTWARE (voor offline installatie) of GRATIS OPEN SOURCE PHP pakket (voor online gebruik) is aan te raden voor het volgende:

* Domein beheer: te zien wanneer welke domeinen zijn geregisteerd, aflopen, weer betaald moeten worden en onder welke klanten namen deze zijn geregisteerd

* Klant beheer: gegevens van klanten en hierin de mogelijkheid om data / facturen etc. makkelijk onder te kunnen plaatsen

* Email geschiedenis: direct een email sturen naar klanten en de mogelijkheid om deze emails automatisch aan klanten toe te wijzen zodat de mail geschiedenis direct opvraagbaar is

* Eventueel, facturen: facturen opmaken, zien wanneer deze wederom betaald dienen te worden, mogelijkheid tot jaarlijkse verlenging en herinnering opties.

Ik heb hiervoor al gezocht en geprobeerd om verschillende CRM systemen te proberen maar geen tot dusver sluit aan op mijn wensen, wellicht dat iemand hier mij meer informatie kan geven over een goed systeem voor een ZZP'er

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 02/01/2010 19:03
Avatar van Martijn Crew PHP oftewel je wilt een hostingserver starten, maar er niets aan uitgeven? Koop een pc, instaleer er php enzo op en gebruik die als server.
Offline Stijn - 02/01/2010 19:44
Avatar van Stijn PHP expert ZZP = Zelfstandig Zonder Personeel? of Zelfstandig Zonder Portemonnee 
Bedankt door: UpLink
Offline micasa001 - 02/01/2010 20:10
Avatar van micasa001 PHP interesse Laten we kiezen voor de eerste optie ;).

Daarbij wil ik niet starten (ben namelijk al een tijdje bezig) maar heb tot dusver niet de software gevonden die bij mij aansluit. SugerCRM was tot nu toe nog een van de betere vind ik zelf. Maar dit is niet volledig wat ik zelf nodig heb.

Dus misschien weten jullie betere alternatieven?
Offline UpLink - 03/01/2010 00:35
Avatar van UpLink ... Als je een "hoster" bent... dan neem ik aan dat je kennis hebt van PHP/MySQL en dergelijke talen?

Is dit het geval, dan kan je toch zelf een systeem in elkaar knutselen?
Of uitbreiden op het systeem van SugerCRM?

Als het echt niets mag kosten, kan je beter zelf iets in elkaar knutselen... of door iemand anders laten doen die er zelf geen rooie cent voor vraagt... dan kost het je zelfs geen tijd...
Offline bennieboy - 03/01/2010 10:52
Avatar van bennieboy HTML beginner Cpanel gaat ook;)
Offline micasa001 - 03/01/2010 16:26
Avatar van micasa001 PHP interesse Het uitbreiden van Suger is inderdaad goed te doen. Maar toch zou ik graag weten wat voor software (offline gebruik) jullie hier zelf voor hanteren (+eventuele boekhoud opties voor de budget stroom te overzien).

Zelf gebruik ik hiervoor MS Money maar wellicht dat hier betere opties voor zijn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s