login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Web-editor naar wens

Offline thomasje - 31/12/2009 10:05
Avatar van thomasjeMySQL beginner Beste mensen,

Er worden vaak vragen gesteld over web-editors maar toch heb ik nog steeds geen gevonden die aan mijn wensen voldoet. Ik ben er zelf mee bezig geweest om een eigen te maken aan de hand van een tut hier. Het gaat dus echt om een editor die in een cms systeem gebouwd kan worden.

Mijn wensen:
-vet, cursief en onderstrepen
-Afbeelding invoegen met als sub optie uploaden, intern(bladeren) of (extern) link
- Link invoegen met als sub optie intern(koppelen aan een item uit database), extern (gewone link) en email adres
-Tabel invoegen met de standaard opties


Weet iemand welke editor aan deze wensen voldoet? Of is er iemand die er zelf een gemaakt heeft met bovenstaande wensen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 31/12/2009 10:17
Avatar van MiST Lid Probeer de editor uit wordpress te rippen? 
Of als dat ook een standaard pakket is, die gewoon installeren 
Offline vinTage - 31/12/2009 10:17
Avatar van vinTage Nieuw lid Tinymce vind ik een hele fijne, maar afaik is de upload plugin een betaalde plugin.
Offline marten - 31/12/2009 11:05
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
upload plugin een betaalde plugin


Er zit een standaard plugin bij die gratis is. Wil je uitgebreide imagemanager betaal je daarvoor.
Offline thomasje - 31/12/2009 14:50
Avatar van thomasje MySQL beginner Ja maar dat zijn allemaal van die editors met een hele hoop mogelijkheden die ik niet nodig heb. Ik wil namelijk dat de beheerder die er gebruik van ga maken geen tekst style, kleuren en fonts kan toepassen. Dus alleen de dingen die hierboven staan.

Ik heb al verschillende editors geprobeerd om te bouwen maar dat is helaas niet het eenvoudigste klusje. En vaak werkt dan de helft nog maar
Offline vinTage - 31/12/2009 14:56
Avatar van vinTage Nieuw lid Je kan gewoon alles uitzetten bij tinymce, maar daarvoor moet je wel even de voorbeelden bekijken...
Offline Daiben - 31/12/2009 19:20
Avatar van Daiben Lid Vintage zoek eens naar tinybrowser:) dat is een filebrowser plugin uploaden enz kan je ermee werkt prima is gratis:D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s