login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Belgische hosting

Offline UpLink - 25/12/2009 13:40 (laatste wijziging 25/12/2009 13:41)
Avatar van UpLink... Beste SiMa's,

Is er iemand aangesloten bij een belgische hoster?
Zo ja, bij welke en wat zijn jullie ervaringen met deze hoster, wat zijn de beperkingen inzake PHP enzo...

Ik zit momenteel bij One.com en ben daar niet zo happy over, ik heb mijn account daar opgezegd en ben dringend op zoek naar een nieuwe hoster. Niet te duur maar natuurlijk ook niet TE goedkoop aangezien er blijkbaar een duidelijk verschil in de service.

@ Sitemasters zelf:

Ik weet dat NetFeed hier word geprezen en aanbevolen, maar ik heb liever een belgische host. No hard feelings 

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 25/12/2009 14:00
Avatar van Koen PHP expert Ik vind onze Nephilim een geweldige host. 
Bedankt door: UpLink
Offline Pieter - 25/12/2009 14:22
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
In België zit je sowieso met mindere mooie hostingopties dan in Nederland.

Momenteel zit ik bij NetFeed en ben ik er heel tevreden over. Ik heb in België nog bij Priorweb, Webdata en Combell gezeten. Van service was ik het meest tevreden bij Webdata. Die mensen zijn heel erg bekwaam (en bereikbaar).

Wat mij vooral stoort in België is de grootte van de hosting. De service is wel goed maar de prijs is te hoog als je deze bekijkt i.f.v. de grootte.
Vandaar dat ik je toch als tip wil geven om even net over de grens te kijken. Ik ben heel tevreden van Netfeed, en hoor de laatste tijd ook positief nieuws over Deziweb.

Als ruimte niet zo belangrijk is en je wilt een goede Belgische host, dan zou ik voor Webdata gaan.

(Andere hosters waar ik nog bijgezeten heb: Servage (DE) en Godaddy (US) -goedkoop maar onstabiel en onveilig, zonder support-, One.com -OK maar soms traag, mindere support-)
Bedankt door: UpLink
Offline UpLink - 25/12/2009 14:54 (laatste wijziging 25/12/2009 15:39)
Avatar van UpLink ... Priorweb lijkt niet meer te bestaan en Webdata vind ik veel geld voor weinig ruimte...

ik zou toch minstens 1GB ruimte en zo'n 5GB dataverkeer willen...
En dat voor niet meer dan 100euro per jaar...

Maar als een stadsgenoot, toch een bedankje. Ik heb DeziWeg eens bekeken en dat valt mij zeer goed in de smaak. Hopen dat ik van die beperkingen van One.com ook vanaf ben.

Greets vanuit Deurne 
Offline Martijn - 25/12/2009 18:50
Avatar van Martijn Crew PHP ikzelf zit bij webreus.nl, kost €10 per jaar en dan krijg je nog best wel wat. Ook aan opties heb ik niet te klagen, ik ben nog niet beperkt in mn doen omdat iets niet kan (zoals cronjobs), en dit is de eerst waar dit zo is
Bedankt door: UpLink
Offline Pieter - 25/12/2009 19:44 (laatste wijziging 25/12/2009 19:45)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Priorweb bestaat wel nog hoor, ik had enkel een 'R' vergeten in mijn linkje.

En 1Gb voor minder dan 100EUR aan kwaliteitshosting vind je niet in België... Ik heb een half jaar geleden dezelfde zoektocht gemaakt.
Netfeed en Deziweb zijn de enige echt mooie alternatieven die kwaliteitshosting (lees: mét service) aanbieden voor een mooi bedrag. Ik heb wat mijn buik vol van clusterhosting met een veel te hoge serverload.
Van de 2 Nederlandse hosts heb enkel ervaring met Netfeed (Check mijn blog voor de snelheid) en ik denk het daarbij te houden, want ik het is mijn eerste host waar ik een echt positief gevoel bij heb.

Een kennis van mij (wimblog.be) zit bij deziweb. Ik merk dat het vlot gaat.

Als je 1 van die twee neemt denk ik dat je geen problemen zult hebben. Ze bieden beiden een mooie prijs kwaliteit verhouding, en qua service heb ik alvast geen klachten. 
Bedankt door: UpLink
Offline Filip - 25/12/2009 19:52
Avatar van Filip IRC guru Belgische webhosting is zoizo duurder omdat in belgie een server hosten op zich al duurder is.. De datacenters in belgie zijn schandalig duur..

Maareuh, laat je niet om de tuin leiden door sommige hosts.. In.be => belgische tak van een nederlands bedrijf dus alle server staan in nederland..

Verder denk ik net zoals Pieter dat je beter over de grens kan gaan kijken, het is niet zomaar dat er in belgie zo weinig goede hosts zijn 
Bedankt door: UpLink
Offline vinTage - 26/12/2009 00:02
Avatar van vinTage Nieuw lid priorweb zou ik iig niet aanraden...
Ze passen zonder boe of ba je htaccess aan zodat je niks meer kan posten (ik spreek uit ervaring)

Bedankt door: UpLink
Offline voltrex - 26/12/2009 00:42
Avatar van voltrex Lid Over One.com, inderdaad, deze vind ik ook heel traag en ben er ook niet tevreden mee. 
Voor iedereen dus, deze raad ik niet aan.  
Bedankt door: UpLink
Offline bvs - 27/12/2009 12:08 (laatste wijziging 27/12/2009 16:23)
Avatar van bvs Nieuw lid Ikzelf ben best heel tevreden over prijs/kwaliteit/support van Webcreating
Zeer vriendelijke mensen, je kan er 24/24 met je vragen terecht!

Besef wel dat de server in Nederland staat... 
Bedankt door: UpLink
Offline UpLink - 28/12/2009 00:16 (laatste wijziging 28/12/2009 00:21)
Avatar van UpLink ... ik heb na alles eens te bekijken toch gekozen voor DeziWeb... voor 71euro per jaar heb ik 6GB ruimte en al die extraatjes waar ik niet eens de moeite aan ga doen om ze op te noemen...

Bedankt voor de reacties...

Dit mag op slot ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s