login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Download site offline - login probleem

Offline micasa001 - 16/12/2009 21:29 (laatste wijziging 16/12/2009 21:30)
Avatar van micasa001PHP interesse Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn werk account op te slaan OFFLINE.

Nou dacht ik dat ik dit kon doen door een site ripper maar deze wil niet de bestanden downloaden na de login.

Wie weet er een software / mogelijkheid om mijn volledige site pagina te downloaden zodat alles voor offline gebruik mogelijk is (gaat namelijk om een pagina met 4000 bestanden als bijlage en protocollen die ik anders handmatig moet downloaden en archiveren). Of wellicht een mogelijkheid om dit met een zogenaamde pagina ripper voor elkaar te krijgen (dus dat de login wordt geaccepteerd)

Alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 16/12/2009 21:32
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik begrijp je misschien verkeerd, maar wil je niet gewoon FTP ? 
Offline micasa001 - 16/12/2009 21:34
Avatar van micasa001 PHP interesse Nee het is niet mijn eigen site maar van mijn werk. Hier staan veel indelingen van pdf mappen in die ik haast dagelijks nodig heb en wil deze offline hebben staan. Maar heb geen zin om dit handmatig allemaal te downloaden en we te archiveren. Dus het liefst een site ripper of iets dergelijks die dezelfde structuur aanhoud zodat ik alles ook makkelijk weer kan terug vinden.
Offline matthiasm11 - 16/12/2009 22:14
Avatar van matthiasm11 Nieuw lid Ik heb ooit "httrack" gebruikt (google maar eens).
Zelf heb ik nog nooit achter een login moeten gaan,
maar ik dacht wel dat die functie erbij zat.
(schiet me niet dood als het niet werkt, ik ben niet zeker   )
Offline micasa001 - 17/12/2009 14:54
Avatar van micasa001 PHP interesse Deze gebruik ik momenteel idd ook en er zit ook een optie voor de login in. Maar deze werkt op een of andere reden niet?

Wellicht andere programma's hiervoor?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s