login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Handleiding voor FTP Surfer versie 1.0.7

Offline OddFellow - 20/11/2009 19:47
Avatar van OddFellowNieuw lid Hallo,

Ik ben nieuw op deze site, en het ziet ergoed uit.
Dus daarom maar meteen een vraag neergelegd, ik weet niet of ik op de goede lokatie zit maar dat hoor ik wel!
Ik ben op zoek naar een Nederlandse handleiding hoe ik om moet gaan met het programma ftp Surfer 1.0.7 Deze is mij aangeraden door een expert, maar voor mij is alles nog nieuw om een nieuwe site te gaan plaatsen.
Eerst moet ik de oude veilig stellen en dan proberen of de nieuwe die ik gemaakt heb ook werkelijk zo werkt zoals ik het inelkaar heb gezet.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met de HANDLEIDIND in het NL.
Met vriendelijke groet,
Wim

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 21/11/2009 00:43 (laatste wijziging 21/11/2009 00:44)
Avatar van vinTage Nieuw lid handleiding ?

In je ftp client zie je gewoon een overzicht (alla windows verkenner) van al de dirs/bestanden van je hosting.
Mogelijke namen: public, www, root, ed

Maak daar een nieuwe map aan met de naam "ouwe meuk" en trek alle bestanden daarin.

Je ouwe site is dus nu online gebackupped, sleep je alles op je eigen pc, dan is alles ook op jouw pc gebackupped.

thats all, zo werkt elke ftp client.
Offline Martijn - 21/11/2009 12:04
Avatar van Martijn Crew PHP mocht je er niet uit komen, filezilla begint ook aardig goed te worden 

Voor degene die het kennen, je kunt nu meerdere ftplinks openenen, dus, mocht de situatie zich voordoen, hoef je niet steeds om en om te connecten met een ftp
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s