login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

EasyPHP werkt niet naar behoren..

Offline Babak - 04/11/2009 23:05
Avatar van BabakMySQL interesse Hallo beste mensen,

Ik had met mijn domme kop eerst apache geinstalleerd, en toen nog een keer EasyPHP lopen installeren.

Ik heb toen apache verwijdert, vraag me niet hoe, heb het toch gedaan. En toen EasyPHP geinstalleerd. Nu wil ik graag gebruik maken van EasyPHP maar elke keer als ik hem opstart krijg ik de volgende fout melding: Unexpected end of MYSQL!

Hoe los ik dit op? En nog 1 ding: Hoe kan ik naar de database met easyphp? Ik heb het ooit gebruikt maar weet niet meer hoe het werkt.

BVD,

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 05/11/2009 10:16
Avatar van Koen PHP expert 1. Gooi alles eraf van zowel EasyPHP en Apache (en alles wat daar bijhoort), dit kan je doen via add/remove programs in je control panel (start > configuratiescherm > software). Verwijder ook alle overgebleven mappen. Start daarna opnieuw op en installeer EasyPHP.

2e vraag: Google.com: PHPMyAdmin.
Offline Babak - 12/11/2009 00:44
Avatar van Babak MySQL interesse Waar staan die overgebleven mappen dan? Want die kan ik niet vinden.. of ze zijn al weg is ook mogelijk...
Offline verhaba - 25/11/2009 00:45
Avatar van verhaba Lid usbwebser.nl en je vind je gading... Leuk, makkelijk én geen installatie. Je kan het zelfs vanaf een usb stickje draaien.
Cheers
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.275s