login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Emailadres - Acer

Offline rredspike1 - 26/10/2009 15:43
Avatar van rredspike1Lid He luitjes!

Ben nu ongeveer al 2 maanden mn laptop kwijt voor reparatie bij acer... maar duurt erg lang.. of is dit normaal :S lijkt mij niet, maargoed nu zoek ik dus het emailadres van acer of een fatsoenlijk nummer wat WEL werkt..ipv 600 menu-keuzelijsten te doorlopen.

Weet 1 van jullie dit?

Bvd!!

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline UpLink - 26/10/2009 15:50 (laatste wijziging 26/10/2009 15:52)
Avatar van UpLink ... Op de site van acer kan je dat tracken...
Mijn desktop is ook van acer en die is al binnen geweest wegens koeling-failure...

Normaal gezien heb je toch een nummer gekregen van de reparatiedienst?

Hierbij de link... Acer Customer Care

Zie of je hier mee verder kan
Offline rredspike1 - 26/10/2009 15:54
Avatar van rredspike1 Lid Gedaan, maar STEEDS under repair....is toch niet normaal 2 maanden
Offline UpLink - 26/10/2009 15:54 (laatste wijziging 26/10/2009 15:55)
Avatar van UpLink ... wat was er juist mis met je laptop ?
Mijn desktop heeft ook 9 of 10 weken weg geweest... en op normale basis mag je toch een 12-tal weken rekenen...
Offline Gerard - 26/10/2009 16:45
Avatar van Gerard Ouwe rakker Een organisatie die normaal omgaat met reparaties dient een RMA toch zeker binnen 10 werkdagen te retourneren. Acer staat er helaas om bekend dat zij lange doorlooptijden hebben voor hun service.

Proberen om achter het nummer te komen en 2 maal per week bellen over de status werkt vaak het beste. Schrik er alsjeblieft ook niet van als ze nu ineens aankomen dat ze je laptop zijn kwijtgeraakt. Het is een vriend van mij ook overkomen.
Offline rredspike1 - 26/10/2009 17:15
Avatar van rredspike1 Lid :| Nou lekker...ga maar eens contact opnemen met tv programma radar! weheheh in ieder geval bedankt!

Ps. bij mn laptop was het scherm linksonderin afgebroken.
Offline MiST - 27/10/2009 11:09
Avatar van MiST Lid Als je wat rondneust op internet zal je al gauw terugvinden dat de standaard reparatiedienst van Acer op niets trekt. Overal lees je "Mijn laptop is al twee maanden binnen, en nog steeds niets gehoord". Echt waar, overal!

Mijn laptop (ook een acer) had het net voor het academiejaar ook begeven. Maar, deze ingeschreven in een AcerAdvantage programma. Wat betekent dat zij de verzendkosten voor zich nemen en de laptop binnen de 7 werkdagen maken.

Normaal gezien geraakt die ooit wel gemaakt, maar dus zolang jouw machine voorgestoken wordt door acerAdvantage machientjes...

Bad luck...
Offline finduilas - 27/10/2009 15:26
Avatar van finduilas PHP gevorderde Als je je laptop terug hebt na 2 maanden mag je lucky zijn..
Meestal neemt het vlug 10 a 15 weken in beslag. Acer is daarin heel vreselijk.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s