login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wat betekent dit toch?

Offline EclipX - 20/01/2005 10:43
Avatar van EclipXLid Overal zie ik op templates/sites-under-construction dit gezever:

Citaat:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus nulla felis, bibendum quis, mollis id, molestie in, dui. Proin velit. Curabitur eros. Pellentesque sollicitudin viverra purus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Fusce mauris dui, imperdiet vitae, tempor sit amet, tincidunt vitae, lorem. Nunc libero. Duis ac felis. Morbi tempus. Donec ut purus. Nunc interdum est sit amet justo. Vivamus malesuada justo in sapien. Curabitur vehicula sem at nibh. Praesent porta lobortis lorem.

Vestibulum et arcu. Nulla sit amet lectus ac risus laoreet sodales. Sed vulputate. Nullam varius consectetuer justo. Donec quis tortor eget erat tempor varius. Etiam in risus eget wisi mollis rutrum. Fusce non nisl. Proin sit amet lorem sit amet quam elementum malesuada. Vivamus fermentum mauris in justo. Fusce tempus. Nulla facilisi. Donec convallis sollicitudin metus. Nulla purus. Pellentesque id ante. Sed ultrices gravida urna. Vivamus odio purus, suscipit in, molestie at, ultrices ac, magna. Maecenas ullamcorper, massa vitae accumsan interdum, nisl nunc tristique enim, vitae posuere mi sem id felis. Ut faucibus est sed velit. Aliquam quis sem.


Moet dit soms een taal voorstellen ofzo?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 20/01/2005 10:46 (laatste wijziging 20/01/2005 11:15)
Avatar van Thomas Moderator Het betekent dat je niet weet hoe de Z O E K F U N C T I E werkt.
Offline zwobbel - 20/01/2005 11:21 (laatste wijziging 20/01/2005 11:22)
Avatar van zwobbel PHP gevorderde @FangorN
Lock dan deze forum... desnoods verwijder deze nutteloze vraag.

EDIT:
@ eclipx
http://www.site...mp;id=1082
Offline Thomas - 20/01/2005 11:24 (laatste wijziging 20/01/2005 11:25)
Avatar van Thomas Moderator Maybe your purpose in life is to serve as a warning for others.

Anders reageer je gewoon niet op deze nutteloze vraag. Als ik dit topic nu sluit zal men nooit leren eerst te zoeken, en dan te vragen.

We houden dit topic ff lekker open, om te laten zien hoe het NIET moet.

EDIT: ongelofelijke aap, ik linkte al naar dat topic...
Offline eddieed - 20/01/2005 11:38
Avatar van eddieed HTML beginner Misschien starte hij deze post wel omdat er in het andere topic ook niet echt op geantwoord werd. Deze jongen wil gewoon een vertaling van de tekst en voor bepaalde paragrafen is die er ook. Kijk eens op deze site:
http://lorum.tagvof.nl/
Hier kun je wat achtergrond info vinden een een stukje vertaling.
Offline Thomas - 20/01/2005 11:43
Avatar van Thomas Moderator Mja, je hebt misschien wel gelijk.
Als hier alleen maar zinnige vragen gesteld zouden worden zou dit ook maar een dood forum zijn.

Google, het antwoord op 99 van de 100 vragen...
Offline Metalhead - 20/01/2005 11:57 (laatste wijziging 20/01/2005 11:58)
Avatar van Metalhead HTML gevorderde In de topic waar FangorN en de 'ongelofelijke aap' ook al heen verwezen heb ik de vertaling er bijgezet...

En algemene info er over kan hier gevonden worden:
http://www.lipsum.com/ (1e reactie van google)
Offline EclipX - 20/01/2005 13:07
Avatar van EclipX Lid Ja SORRY hoor dat ik 't ooit vraagde, gaat dat ier al zo'n bescheten forum worden zoals G@Mes.T€lenet.b€??? 
Offline Thomas - 20/01/2005 13:11
Avatar van Thomas Moderator Wèl als je van zulke bescheten vragen stelt .
Offline eddieed - 20/01/2005 13:16
Avatar van eddieed HTML beginner kijk en nu zou een slotje niet slecht staan 
Offline Thomas - 20/01/2005 13:21 (laatste wijziging 20/01/2005 13:26)
Avatar van Thomas Moderator Ik vind het nogal krom dat dit forum vergeleken wordt met een ander forum waar de stemming blijkbaar niet zo jofel is, terwijl de persoon die zich er op begeeft, blijkbaar niets van de regels die er gelden afweet... en het daarbij ook nog vreemd vind dat ie vervolgens de wind van voren krijgt.

Het kopje zoeken staat niet voor niets in het rood afgedrukt...
Offline vinTage - 20/01/2005 14:43
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Het kopje zoeken staat niet voor niets in het rood afgedrukt...

Wat overigens mega lelijk is en de look behoorlijk vernaggelt 
En ik vind dit een mega goed forum, ed de meeste mensen doen ook hun best om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s