login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Laptop opvoeren

Offline jarro - 19/01/2005 18:27
Avatar van jarroHTML interesse hoi allemaal.. Ik heb een laptop thuis staan, hij is van mij zelf.. dit zijn de specs:

Intel P4 2.66 Ghz
512 MB ram
Geforce 4-440 GO 64 MB
40 GB

Nu, dit is dus een laptop, en niet een hele foute ofzo ;) maar ik wil een zwaardere videokaart (ATI 9*** met 128 MB, of een Geforce).. Kan dit zomaar? of is dit niet mogelijk?

MVG Jarro

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline master666 - 19/01/2005 18:36
Avatar van master666 Lid onmogelijk, de grafische kaart zit onboard, kan je dus niet veranderen, de eeuwige merde van een laptop!
Offline jarro - 19/01/2005 18:43
Avatar van jarro HTML interesse neej he:| dat kan je niet menen... is er iets van een externe video kaart?
Offline leendertW - 19/01/2005 18:45
Avatar van leendertW PHP beginner Nope. Je kan er denk ik wel een andere videokaart in laten bouwen door de fabrikant maar dan moet je wel 'ping ping' hebben.
Offline jarro - 19/01/2005 18:47
Avatar van jarro HTML interesse oh man, dat kost zeker heel veel geld, en dat is net een heel groot probleem bij jarro;) waarom zijn er wel externe geluidskaarten, maar geen externe videokaarten :S
Offline rinkie - 19/01/2005 20:09
Avatar van rinkie Nieuw lid waarom zou zon videokaart er niet uit te halen zijn:rechts: 
Offline BigBug - 19/01/2005 20:38
Avatar van BigBug PHP expert Omdat alles solide is ? en alles vastgelijmd zit rinkie?
Offline infinity - 19/01/2005 21:15
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
huh lijm jij alles in gecomputer aan elkaar vast? coole betrouwbare comp heb je dan. meestal doe je zo iets met een soldeerbout en tin...
Offline maphis - 19/01/2005 21:18
Avatar van maphis HTML interesse kameraad van me had er een of andere geforce in en kon hem toen wel een andere portable videokaart in krijgen miss is het handig als je even informeert @ een lokale shop ofzo?
Offline BigBug - 19/01/2005 21:20
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
huh lijm jij alles in gecomputer aan elkaar vast? coole betrouwbare comp heb je dan. meestal doe je zo iets met een soldeerbout en tin...


LooooL ik bedoel de buitenkant he 
Offline Gerard - 19/01/2005 22:24
Avatar van Gerard Ouwe rakker Tuurlijk is het mogelijk om een andere chipset erin te laten knallen. Zou niet weten waarom niet. Het is echter niet goedkoop, dat kan ik je wel verzekeren.

* beetje debiel al zo je gfx chip gaar zijn en je je hele laptop weg moest tieven he? ;/
Offline leendertW - 20/01/2005 09:21
Avatar van leendertW PHP beginner
Citaat:
beetje debiel al zo je gfx chip gaar zijn en je je hele laptop weg moest tieven he?


Nee, dat hoeft ook niet als je maar veel geld er voor over hebt!!.
Meestal is in een laptop de videokaart geintegreerd op het moederbord, wanneer je dan de videokaart wilt vervangen dan moet je dus het hele moederbord vervangen worden en dat is erg duur!!.
Bij aankoop van een laptop moet je daarom goed opletten wat er in zit en rekening houden met wat je er in de toekomst mee wil gaan doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.225s