login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iDeal iframe

Offline jerone - 13/10/2009 10:27
Avatar van jeroneJS gevorderde Hallo mensen,

Voor me werk moet ik me informeren over het betalen met iDeal. Ik heb daar nog helemaal geen ervaring mee. Dus vroeg ik me af waar kan ik enige documentatie vinden over de implementatie (in C#.net)?

Daarnaast riep iemand hierzo op werk dat iDeal niet werk in een iframe. Kan iemand dit verifiëren?

Alvast bedankt, gr J

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 13/10/2009 10:53
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
jerone schreef:
Hallo mensen,

Voor me werk moet ik me informeren over het betalen met iDeal. Ik heb daar nog helemaal geen ervaring mee. Dus vroeg ik me af waar kan ik enige documentatie vinden over de implementatie (in C#.net)?

Daarnaast riep iemand hierzo op werk dat iDeal niet werk in een iframe. Kan iemand dit verifiëren?

Alvast bedankt, gr J
Op mijn stage doen ze het ook via een iframe, dus het kan gewoon. Als je iframe de XML ophaalt en controleert is er niks aan de hand... Mooier vind in een popup  
Offline Gerard - 13/10/2009 11:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Meer gegevens over de API en dergelijke kan je vaak vinden bij de bank. Zij bieden jou de mogelijkheid om het betalingsverkeer middels iDeal te laten verlopen.

Wij maken zelf gebruik van een externe partner. Zij regelen al het verkeer met de banken en geven ons gelijk de mogelijkheid om meerdere betaalsystemen tegelijk aan te bieden. De API die zij aanbieden geeft ons ook wat meer vrijheid en controle.
Offline jerone - 13/10/2009 15:09
Avatar van jerone JS gevorderde Oke bedankt beide.

Dan nu een andere vraag. Stel we hebben hele domme gebruikers en die drukken het venster weg of backspacen de pagina, wat gebeurd er dan?
Offline Gerard - 13/10/2009 15:23
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dat is geheel afhankelijk van de implementatie. Binnen de omgeving van de bank is het weer afhankelijk van het moment voor, tijdens, of na de betaling. Over het algemeen wordt dit allemaal wel goed afgevangen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s