login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

V3host doet het niet! (Opgelost)

Offline Kwarde - 11/10/2009 09:45
Avatar van KwardeNieuw lid Hey! Ik heb een vraagje!

Ik heb net een script geplaats bij mijn gratis webhost (V3host.be). Ik wou hem bekijken en.... Heel v3host doet het niet meer! Niet meer de hoofdpagina, niet meer mijn eigen SITES, Andere sites niet meer en ik krijg het bericht: De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Weet iemand hoe dit komt? Want op mijn school kan ik er wel op! En aan internetverbinding kan het denk ik niet komen: Ik heb 150 mb per seconde.

Greetingz,
Kwarde

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Flex1986 - 11/10/2009 10:25
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Wat denk je van dat de server gewoon even plat ligt. Geniet van je zondag zou ik zeggen en kijk later of die het weer doet.
Offline Filip - 11/10/2009 11:33
Avatar van Filip IRC guru Tjah dat heb je met gratis webhosts. Je kan er niets van zeggen als ze down gaan, want je betaalt er niet eens voor.. Net zoals Flex zegt, zet je pc eens even af en ga eens wandelen ofzo.. Check morgen opnieuw..
Offline Abbas - 11/10/2009 11:54
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Werkt gewoon..
Offline Koen - 11/10/2009 12:02
Avatar van Koen PHP expert Ik heb geen problemen bij het openen van die site, vast een technische storing.
Offline Kwarde - 12/10/2009 16:00
Avatar van Kwarde Nieuw lid OK, allemaal bedankt voor jullie reactie, maar ik denk dat mijn IP is geblokkeerd ofzo, omdat ik veel accounts heb.

Want op school heb ik vandaag weer gekeken en hij deed het wel! En ik heb weer thuis gekeken en die doet het niet!

En aangezien hij het ook doet bij Koen, denk ik dus dat mijn IP is geblokkeerd
Offline WebSmurf - 12/10/2009 16:15
Avatar van WebSmurf Nieuw lid even contact opnemen met de beheerders.
( gaat niet want ik kan niet op hun site. )
op school wel  
Offline Kwarde - 12/10/2009 16:38 (laatste wijziging 12/10/2009 16:38)
Avatar van Kwarde Nieuw lid Ok. Zal ik doen.
Maar ik sluit het bericht nog niet totdat het echt is opgelost! 
Offline Bart - 13/10/2009 09:48
Avatar van Bart PHP expert Dus...? Wat zouden wij daaraan kunnen veranderen dat je IP geblokkeerd is? Dat is iets dat je zelf op moet lossen, dus je kan net zo goed op "oplossing" klikken..
Offline Gerard - 13/10/2009 10:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker We kunnen daar ook niets meer aan veranderen/helpen, tevens heeft het ook geen toegevoegde waarde als er nu nog wordt gereageerd met 'het is opgelost'. Bij dezen dus gesloten! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s