login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

verkleurende muis wilt niet uit

Offline chth - 10/10/2009 12:20
Avatar van chthLid hallo

ik heb zonet een nieuwe computermuis gekocht die door middel van leds verkleurd. maar als ik mijn laptop in slaapstand zet, dan blijft de muis verkleuren.
weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 10/10/2009 12:52
Avatar van Koen PHP expert Het is logisch dat je muis dat doet wanneer die onder stroom staat en wanneer je laptop in slaapstand staat, staat die muis nog steeds onder stroom.

Als je dit niet kan afzetten in de instellingen zou ik gewoon je muis opbergen wanneer je ze niet gebruikt...
Offline NTS64 - 11/10/2009 13:59
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Je muis krijgt waarschijnlijk nog stroom zodat je je PC ermee uit slaapstand kan halen.
Ga naar apparaatbeheer > eigenschappen van je muis > tabblad 'Energie' en selecteer 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen' en deselecteer 'Dit apparaat mag de computer uit slaapstand halen'. Als dit niet werkt moet je eens in je BIOS kijken bij Power/ACPI Stel daar de system sleep state oid in op S3, moest ie op S1 staan.
Offline vinTage - 11/10/2009 14:16
Avatar van vinTage Nieuw lid Dit zijn hardware vragen en horen derhalve niet thuis op sitemasters.be 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s