login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Log post waarden formulier (Opgelost)

Offline Chupskie - 24/08/2009 10:39
Avatar van ChupskieMySQL beginner Wordt er ergens op een (vps) server of servers in het algemeen een log bijgehouden waar je alle post waarde van een formulier kunt terug vinden.

In welk formaat dan ook? En indien ja, waar kan ik deze vinden?

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ibmos2warp - 24/08/2009 10:52
Avatar van ibmos2warp PHP interesse Nee, alleen iets als dit:
  1. 127.0.0.1 - frank [10/Oct/2000:13:55:36 -0700] "GET /apache_pb.gif HTTP/1.0" 200 2326


Als het voor ontwikkelen is dan kan je dit gebruiken, alleen moet je php dan wel als cgi module draaien. Gebruik dit niet in een live site, het kan gevaarlijk zijn (wachtwoorden e.d. kunnen dan gewoon uitgelezen worden uit die log), het is traag en het is niet de bedoeling.

Waarom wil je dit?
Offline Chupskie - 24/08/2009 14:21 (laatste wijziging 24/08/2009 14:22)
Avatar van Chupskie MySQL beginner Ja deze data is mijn inderdaad al bekend, en had ik dan ook al teruggevonden in de logs op de server.

Door een storing, is een klein deel van de data verloren gegaan.. en ik was benieuwd of ik door middel van een of andere post log (indien deze bestaat), nog wat data terug kon vinden.

Backups zijn natuurlijk gemaakt, maar aangezien de data nooit het database heeft gehaald, is er daar dus ook geen backup van.

Vandaar dat ik zoiets dergelijks zocht. Mocht iemand nog een helder idee krijgen dan hoor ik dat graag. Anders toch bedankt!
Offline ibmos2warp - 24/08/2009 14:52
Avatar van ibmos2warp PHP interesse Je zult je data als verloren moeten beschouwen.
Die data wordt vanwegen veiligheidsredenen dus niet opgeslagen.
Offline Chupskie - 24/08/2009 23:05
Avatar van Chupskie MySQL beginner Helaas, dat dacht ik al inderdaad. Ook wel logisch natuurlijk.

Toch bedankt voor je moeite  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s