login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

XSS Filter

Offline Harrie1959 - 23/08/2009 20:50
Avatar van Harrie1959Nieuw lid Hoi,

Ik werk al jaren met Shopfactory 5 en heb die helemaal naar mijn hand kunnen zetten met mijn beperkte HTML kennis.
Nu is er een probleem ontstaan sinds IE8 er is, het XSS filter zorgt ervoor dat de doorschakeling van de bestellingen niet meer mogelijk is en krijgen de klanten met IE8 een blanco pagina en kunnen ze weer van voren af aan beginnen.

Bij Shopfactory zeggen ze gewoon, dan moet je maar versie 8 kopen, verder kunnen we niks voor uw doen. Maar de shop bestaat inmiddels uit bijna 1000 pagina's en zo even inladen in de testversie van 8 heb ik geprobeerd maar kost enorm veel tijd voordat het weer allemaal op de rit zit.

Mijn vraag is nu, bestaat er een script waardoor dat filter omzeilt wordt zodat de klanten voorlopig kunnen blijven bestellen. Ik begin te merken dat de bestellingen terug beginnen te lopen vanwege deze kwaal.

Een goed werkend script is geld waard, dus diegene die me verder kan helpen graag een mail met telefoonnummer naar; info@pitstop-shop.nl.

Alvast bedankt voor het lezen.

Gr. Harrie.

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Koen - 24/08/2009 10:52
Avatar van Koen PHP expert Hoe bedoel je, IE8 gebruikers krijgen een blanco pagina?

Zonder code kunnen we jammer genoeg niet veel voor je doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s