login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gebruikers laten betalen

Offline Martijn - 31/07/2009 11:22
Avatar van MartijnCrew PHP Hey,

Ik ben een site aan het maken voor iemand, en in ruil voor wat geld kunnen de mensen dan iets krijgen.
Dat is niet zo'n probleem, alleen willen we graag naar dingen van €5 tot €10, maar het moet wel praktisch blijven én in nederland en belgië werken.

Iemand die wat dingen weet voor dat soort bedragen? want mensen 5min aan de telefoon laten hangen lijkt me niet zo...

Momenteel gaan we een beetje richting paypal, maar als je er niet zo mee bezig bent, is paypal al weer een grote drempel.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sitebase - 31/07/2009 13:24
Avatar van Sitebase PHP expert Ik zou voor paypal gaan. Ik gebruik zelf ook vaak mollie.nl. Hier kan je naast met de telefoon betalen ook iDeal gebruiken.
Offline Martijn - 31/07/2009 14:26
Avatar van Martijn Crew PHP iDeal ben ik ook wel voorstander van, maar dat werkt alleen in NL met een nederlandse rekening
Offline Raze - 31/07/2009 15:42
Avatar van Raze PHP beginner kredietkaarten?!?
hoewel, ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen voor 5 of 10 euro hun kredietkaart zullen bovenhalen 

bancontact werkt (blijkbaar) ook al, maar ik weet niet of dat in nederland ook werkt
http://www.digimedia.be/nl/article.php?id_act=1677
Offline UpLink - 10/11/2009 10:43 (laatste wijziging 10/11/2009 10:45)
Avatar van UpLink ... bestaat er geen firma die betalingen per telefoon accepteert via sms ook ofzo?
Dat lijkt me net hetzelfde als 5 minuten aan de telefoon hangen, alleen dat die 5 minuten dan een halve minuut word voor hetzelfde bedrag...

maar dan zal je waarschijnlijk voor België en Nederland aparte nummers moeten hebben want als je in Nederland bij een provider zoiets aanvraagt, kost het de Belgen wel elke keer iets meer dan de Nederlanders...

Het is maar een veronderstelling natuurlijk he...
Offline Martijn - 10/11/2009 10:46
Avatar van Martijn Crew PHP zo, lang geleden topic. Ik heb het voorlopig niet meer nodig geloof ik. Maar ik zag dat eurobellen hier bij de reclame staan, dat is mssn ook iets. Maar bedankt voor de moeite
Offline ArieMedia - 10/11/2009 13:08
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Martijn schreef:
zo, lang geleden topic. Ik heb het voorlopig niet meer nodig geloof ik. Maar ik zag dat eurobellen hier bij de reclame staan, dat is mssn ook iets. Maar bedankt voor de moeite
Paysafe kaarten!

Die gebruikt NCSoft ook en kan je gewoon bij de primera halen, het werkt echt super! Je koopt gewoon 3 kaarten bijvoorbeeld van 10 euro, als je maar 27 euro nodig hebt blijft op 1 kaart 3 euro staan.

Het werkt SUPER fijn, want registratie is niet nodig ect.
Offline Martijn - 10/11/2009 13:30
Avatar van Martijn Crew PHP maar daar staat tegenover dat iemand die er nul verstand van heeft naar een winkel moet. Een telefoon nummer bellen is makkelijker
Offline ArieMedia - 10/11/2009 13:57
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Martijn schreef:
maar daar staat tegenover dat iemand die er nul verstand van heeft naar een winkel moet. Een telefoon nummer bellen is makkelijker
Klopt, je moet naar een winkel toe. Maar voor een spel wat op jongeren gericht is, is het goed te doen.
Offline Joost - 10/11/2009 16:19
Avatar van Joost PHP expert Bij TargetPay kan je tot 6 euro laten smsen. Zie https://www.tar...de/keyword

Let wel op dat je bij bellen/smsen ook kosten hebt aan de provider, je zal niet het hele bedrag ointvangen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s