login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Host met servers in Duitsland

Offline bertenz - 19/06/2009 15:28
Avatar van bertenzHTML beginner Hey,

Een klant van mij wil zijn (Duitse) website graag in Duitsland hosten. Nou ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een Nederlandse host die (ook) servers in Duitsland heeft staan. Heb Google al meerdere malen een bezoekje gegeven, maar ben alleen Strato tegengekomen... Iemand nog suggesties ?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 19/06/2009 15:48
Avatar van marten Beheerder Wat is het voor onzin om een website in Duitsland te zetten?
Offline bertenz - 19/06/2009 16:38
Avatar van bertenz HTML beginner Hij wil dat doen vanwege Google. Als je bijvoorbeeld de optie "pagina's uit Duitsland" (alleen dan in het Duits ;) ) gebruikt, krijg je de website niet te zien als deze in Nederland draait. Ik denk zelf dat het niet al te veel effect heeft, maar hij wil het wel graag, vandaar ...
Offline Koen - 19/06/2009 16:41
Avatar van Koen PHP expert
Citaat:
Zoeken in pagina's in het Nederlands

De taal geef je mee met bijvoorbeeld een meta tag, dus hoef je helemaal geen server in Duitsland te hebben 
Offline bertenz - 19/06/2009 16:46
Avatar van bertenz HTML beginner Klopt, maar je hebt de optie "Pagina's in het Nederlands" en "Pagina's uit Nederland", en voor die 2e optie zou het dus effect kunnen hebben ...
Offline Filip - 19/06/2009 17:12
Avatar van Filip IRC guru meer info over geo-targetting:
http://www.goog...&hl=en
Offline maigel - 19/06/2009 22:34
Avatar van maigel PHP beginner Ik weet niet echt veel van hoe die zoekmachines in elkaar zitten, maar gaat google niet eerder naar het domein kijken om het land te bepalen? of kijken ze echt waar de host gelegen is?
Offline bertenz - 21/06/2009 16:39
Avatar van bertenz HTML beginner Allemaal hartstikke bedankt. Mijn klant wilde per sé een host in Duitsland hebben, dus is hij verder gaan zoeken en heeft er nog een gevonden. Allemaal bedankt voor jullie hulp, ook over geo-targetting.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s