login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

TAB-Toets doet vaag

Offline larssy1 - 14/06/2009 17:10
Avatar van larssy1MySQL beginner Hoi mensen,

ik weet dat dit topic eigenlijk niet op deze website thuishoort, maar als ik het op een computer forum plaats, dan kan ik zolang wachten als ik wil, maar er reageert niemand, na een paar maand heeft zelfs nog niemand gereageert op mijn Runtime error probleem, dus ik ehb zelfs mijn computer onderhand al moeten herinstalleren.

Dus zouw ik toch graag op deze site terecht kunnen komen.

Het probleem is, dat mijn TAB-Toets niet naar behoren werkt.
bij normale dingen werkt de tab toets normaal binnen windows.

maar als ik bijv. in een tekstvak sta van username, en naar het tekstvak van wachtwoord wil gaan, dan reageert hij daar niet op.

En nog iets raars, als ik hier (in dit tekstvak) 1x op enter druk, dan krijg ik er 2.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Mvg,
Lars Nijveld

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 14/06/2009 17:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Om erachter te komen of het hier gaat om een hardware probleem (toetsenbord) of software (OS, Browser) wil ik je vragen om even een toetsenbord te regelen van een vriend o.i.d. en die aan te sluiten. Wanneer je huidige toetsenbord een PS/2 aansluiting heeft, dan ook graag een PS/2 vragen aan iemand anders.

Wanneer je deze aansluit en het probleem is weg, dan weet je dat je toetsenbord kapot is en kan je een nieuwe halen. Wanneer het probleem niet weg is, dan weet je dat het aan een software oplossing ligt.
Offline larssy1 - 14/06/2009 17:17 (laatste wijziging 14/06/2009 17:41)
Avatar van larssy1 MySQL beginner Moment, zal toetsenbord van de andere computer pakken. Weet niet of dat ook een PS/2 is, maar daar kun je wel achter komen 

------------------------

Net poging gedaan om ander toetsenbord aan te sluiten, alleen mislukt, de ontvanger kan signaal van toetsenbord niet opvangen, dat is wel raar omdat het 1 pakket is. xD

Nu gebruik ik mijn normale toetsenbord met deze ontvanger, en ik hou hetzelfde probleem..

Het ligt dus al niet aan de ontvanger, dus ik denk gewoon aan software of het toetsenbord zelf..

Iemand idee hoe ik de software van mijn toetsenbord kan resetten?

Ik heb al geprobeerd via de invoertaal, maar dat helpt natuurlijk ook niet.
Offline Daiben - 14/06/2009 18:29 (laatste wijziging 14/06/2009 18:29)
Avatar van Daiben Lid opnieuw instaleren setpoint of iets dergelijks
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s