login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gezocht: PHP scripter

Offline PHP_homiej - 21/05/2009 21:31 (laatste wijziging 21/05/2009 21:32)
Avatar van PHP_homiejNieuw lid Beste (mede)forum leden,

Ik heb al aantal jaren een grote sport website in België [2 keer genomineerd voor site van het jaar: een keer 7e en een keer 4e geworden] en Nederland. (ik zal geen naam noemen anders wordt dit als spam gezien) we verdienen er een beetje geld aan (precies om quitte te draaien).

Momenteel schrijven er rond de 9 mensen + rond de 5 fotografen. Ik schrijf dit bericht eigenlijk omdat wij de website toch vaker graag geupdate zouden hebben met nieuwe modules. (De website is gewoon ooit gescript etc. geen Joomla stuff ofzo).

Daarom ben ik opzoek naar iemand die ons (gratis) wil helpen om voor onze website nieuwe modules te maken etc. en daardoor samen te groeien want waarschijnlijk zullen wij in de toekomst meerdere landen gaan 'veroveren'.

We hebben enkele weken geleden paar (zeer) grote partnerships getekend (zal wederom geen namen noemen maar het is een grote televisie maatschappij en game fabrikant).

Ook gaan we meerdere keren per jaar met de gehele crew van de site iets leuks doen (bv karten of andere leuke activiteiten) en gaan we naar de desbetreffende sport events, als je dat leuk vind.

Wat ik al eerder zei, helaas kunnen we je helaas (nog) niet betalen. Maar het doel is nog groter te worden dan de concurrenten en dit jaar sowieso de titel: 'sport site van het jaar' te winnen..

Als je je aangesproken voelt, stuur dan maar een PM ofzo.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 21/05/2009 21:36
Avatar van vinTage Nieuw lid samenwerken
Offline Bart - 21/05/2009 21:36
Avatar van Bart PHP expert _ZUCHT_
Dit hoort bij samenwerken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s